Angående renselse.

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Noen som har opplevd og plutselig begynne og blø mer? Ikke mye mer, men litt.
Er også blitt veldig øm i magen ikveld.

Ja, jeg har opplevd det. Ved to tilfeller. Først etter en drøy uke, så nå igjen etter snart tre uker...men vet ikke om det er normalt da...

De sa til meg at mellom10-14 dager etter fødsel ville det komme mer! :)

-- tasting fra mobil --

Jeg begynte også å blø mer etter ca. 1 uke, og nå etter 4 uker begynner det å dabbe av. Håper det snart stopper opp nå, men blødde 6 uker etter første:-/

Jeg er lei og bare på dag nr 11 :p

Her er det slim for tiden. Herlige greier :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er glad det er over:-) det blir litt verre etter en stund....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Men når det blir litt værre, blir det bedre igjen? Eller var det dem fire flotte dagene jeg fikk!?

Blødde møøe i 6 uker sist. Orker ikke det igjen. :@

Jeg blødde litt helt til 6 uker. Kjipt. Men syns det gikk fort jeg ^^

-- tasting fra mobil --

Akkurat 3 uker siden jeg fødte og jeg er ferdig :) YEY!
Med meg gikk det litt i rykk og napp hvor mye jeg blødde. Enkelte dager veldig lite, mens andre dager var det myyye. Tydligvis helt normalt :)

Her er det 15 dager siden fødsel og det holder med truseinnlegg, men i går var det plutselig en dag med mye friskt blod istede fir rødbrunt slim. Trur det er vanlig at det går litt i rykk og napp..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Mathias er snart 1 mnd og jeg bruker fremdeles bind:confused: Det blør ikke så masse, så jan gel snart gå over på truseinnlegg. Må bare få kjøpt meg noen større, enn de vanlige.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hater truseinnlegg altså. Se har nesten tatt knekken på meg de siste ukene. De sklir av og setter seg fast i hus og hår og har bare gjort vondt verre for meg :(

-- tasting fra mobil --

Hater truseinnlegg altså. Se har nesten tatt knekken på meg de siste ukene. De sklir av og setter seg fast i hus og hår og har bare gjort vondt verre for meg :(

-- tasting fra mobil --

I huuus? :oops: Så Pinlig!! :cool: Hehee.

Back
Topp