angående overnatting

muffinium

Glad i forumet
Har dere latt noen andre en besteforeldrene eller deres familie sitte barnevakt for ungen gjennom natten? hvis nei hvorfør det og hvis ja var det ungen som var hos veninnen eller var venninen hjemme hos dere?hvor gammel var ungen din da? var du i spent?

JA Noahhar sovet hos Madde34 flere ganger..Første gangen var jeg veldig spent på hvordan det ville gå,men det var ikke noe å bekymre seg for..
For alt gikk så bra atte..

Han var vel ca 17 mnd da han sov hos henne første gang[:)]

Ei vennia av oss har kan sitte barnevakt i helgen...hun har vært barnevakt for Donya flere ganger bare ikke gjennon natten... Jeg er bare så spent vettu...har ikke bestemt meg enda...har veldig lyst å gå på en bursdagsfest men klarer ikke bestemme meg...madde34 har barn sant? for vennina mi har ikke det enda men kanskje det ikke har så mye å si for hun er utrolig flink altså

Bare besteforeldrene har passet Victoria. Julie har enda ikke sovet borte. Har 4 besteforeldre som vil ha henne så mye som mulig så har ikke fått anledning til å spørre andre.

ORIGINAL: muffinium

Ei vennia av oss har kan sitte barnevakt i helgen...hun har vært barnevakt for Donya flere ganger bare ikke gjennon natten... Jeg er bare så spent vettu...har ikke bestemt meg enda...har veldig lyst å gå på en bursdagsfest men klarer ikke bestemme meg...madde34 har barn sant? for vennina mi har ikke det enda men kanskje det ikke har så mye å si for hun er utrolig flink altså

Jo hun har 3 barn[:D]

Back
Topp