Angående oppropstråden

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Akk. Mye tull med den.

Jeg får ikke redigert den pga beskjed om at det er for mange tegn. Maxgrensa er visst 1000.
Hmm... Er jo ikke så mange tegn som kommer ekstra, for jeg flytter jo bare rundt etterhvert som statusen forandrer seg... Men nå satt jeg et kvarter å la inn det nye, så får jeg beskjed om at det ikke går an.

Noen som har peiling??

Kan jo evt slette noen som ikke er aktive lengre, og evt sette de på fødselslista igjen om de melder seg.. Eller???

:anyone

Skal det bli så mye flere tegn da? Trodde det bare var å flytte folk over i fra termindato til på overtid/i gang/planglagt ks/født osv? Hm.. Kan hende jeg tenker feil da :)

Skal det bli så mye flere tegn da? Trodde det bare var å flytte folk over i fra termindato til på overtid/i gang/planglagt ks/født osv? Hm.. Kan hende jeg tenker feil da :)
Nei, er jo ikke det. Flytter bare rundt. Merkelig. Får prøve igjen :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Så rart! Det er jo mange som ikke er aktive. Det som kan gjøres (som er en hel del jobb sikkert) er å gå igjennom tråden som snippogsnapp lagde; hvem er her.. Der ser man jo hvem som har skrevet :-) kan evt gjøre det jeg, og se om det er mange det er snakk om?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så rart! Det er jo mange som ikke er aktive. Det som kan gjøres (som er en hel del jobb sikkert) er å gå igjennom tråden som snippogsnapp lagde; hvem er her.. Der ser man jo hvem som har skrevet :-) kan evt gjøre det jeg, og se om det er mange det er snakk om?

Enig med jessjess :) derfor eg lagde tråden, men kom aldri så langt som å 'luke' ut.. må være på ein data då :p

Så rart! Det er jo mange som ikke er aktive. Det som kan gjøres (som er en hel del jobb sikkert) er å gå igjennom tråden som snippogsnapp lagde; hvem er her.. Der ser man jo hvem som har skrevet :) kan evt gjøre det jeg, og se om det er mange det er snakk om?

Yes, veldig ok med en opprydding. Er det noen som velger å joine igjen, så er det jo bare til å adde dem :) Veldig uoversiktlig liste når det bare er en liten del som er aktive :) Mange av nickene kan jeg ikke huske å ha sett et innlegg fra :)

har gått igjennom jeg :P hehe har ikke lagt meg enda, og har dataen på fanget.. ^^ siterer hovedinnlegget på dagens opprop og tar bort de jeg ikke har på listen min.. Har da skrevet ned navn som har kommentert på de 10 siste oppropene, har skrevet ned de som har svart på den tråden til snippogsnapp og har skrevet ned de som jeg har sett har publisert nye tråder eller svart på ting på de 8-10 siste sidene (dataen klikket litt :P) .. Så dersom det er noen som ikke står på listen, så får de heller bare gi en lyd slik at de kan komme på listen igjen ^^

det er forresten også flere jeg har sett som har vært veldig aktive som IKKE står på terminlisten :P hehe.. så legger de i en egen kategori, så om de ser det så får de gi en lyd om termindato slik at de kommer inn på rett dag =)

har gått igjennom jeg :P hehe har ikke lagt meg enda, og har dataen på fanget.. ^^ siterer hovedinnlegget på dagens opprop og tar bort de jeg ikke har på listen min.. Har da skrevet ned navn som har kommentert på de 10 siste oppropene, har skrevet ned de som har svart på den tråden til snippogsnapp og har skrevet ned de som jeg har sett har publisert nye tråder eller svart på ting på de 8-10 siste sidene (dataen klikket litt :P) .. Så dersom det er noen som ikke står på listen, så får de heller bare gi en lyd slik at de kan komme på listen igjen ^^
Flink du er!:)

Supert supert :)

Men kan du legge inn den nye lista da, så jeg får redigert oppropet.

Evt at du kaster inn et nytt opprop for i dag (12.5)? :D

Supert supert :)

Men kan du legge inn den nye lista da, så jeg får redigert oppropet.

Evt at du kaster inn et nytt opprop for i dag (12.5)? :D

hehehhe fikk ikke sitere det og legge det inn som kommentar, så jeg kan lage oppropet for 12 ja! :) hehe! gosh! det kommer opp at man ikke kan ha innlegg på mer enn så og så mange tegn, men da burde bv fikset det slik at man kan se hvor mange tegn man har i ett innlegg! :) kanskje ved neste oppdatering? :)

prøvde å lage ny tråd også :S får ikke det til! har jo kuttet ned på hele terminlisten - men får beskjed om at det er for mange tegn! skjønner ikke noe jeg :P

prøvde å lage ny tråd også :S får ikke det til! har jo kuttet ned på hele terminlisten - men får beskjed om at det er for mange tegn! skjønner ikke noe jeg :p
JAA!! Skikkelig irriterende.. Tar jo tid å dille med listene, så forsvinner alt når man skal legge det inn.
Vet ikke hva som er galt jeg. Har jo gått fint mange dager nå.. Kanskje prøve igjen senere da? :/

Er jo umulig 1000 tegn etter du har oppdatert listen.. hmm

JAA!! Skikkelig irriterende.. Tar jo tid å dille med listene, så forsvinner alt når man skal legge det inn.
Vet ikke hva som er galt jeg. Har jo gått fint mange dager nå.. Kanskje prøve igjen senere da? :/

Er jo umulig 1000 tegn etter du har oppdatert listen.. hmm

fikk det til nå! å lage ny opprops liste.. men da er det helt svart hvitt - ingen rosa eller blåfarge på de som har født.. det er godt mulig at å sette farge på ord gjør at de teller som mer enn ett tegn? om du skjønner? Men nå ligger den ute :P hehe..

fikk det til nå! å lage ny opprops liste.. men da er det helt svart hvitt - ingen rosa eller blåfarge på de som har født.. det er godt mulig at å sette farge på ord gjør at de teller som mer enn ett tegn? om du skjønner? Men nå ligger den ute :p hehe..

Egentlig så har underoverskriftene stått med bold: "overtid", "vi som venter" osv... Og fødslene med farge etter kjønn.
Men når jeg har vært inne og redigert så forsvinner alt, og jeg må endre det gang på gang :p

Har brukt å gjort det på kvelden før, men nå gikk det jo ikke :)

Ble også veldig plaget med at fargene og at overskriftene ikke ble fremhevet:-\ Det med antall ord kom opp et par ganger, da mest ved redigering av tråden, tror ikke jeg fikk det opp når jeg lagde nytt opprop..
Super jobb dere gjør jenter:-)

Vi hadde problemer med terminlistene pga dette og! Jeg kopierte alt inn i Word og sjekket hvor mange tegn det var. Var aldri 10.000 tegn. Det har noe med mellomrom og fet skrift og farger og sånn på gjøre! Derfor Pieces måtte lage to terminlister..

-- tasting fra mobil --

det er rart at endring på tekst skal påvirke antall tegn :P hmm..

Back
Topp