Angående nettstudier

CandyCrush

Glad i forumet
Okei, jeg trenger massiv hjelp nå!

Har tenkt en stund.. Jeg har bare to år salg og service, og kunne godt ha tenkt meg å få generell studiekompetanse. Har sett litt på NKI nettstudie.

Jeg går hjemme på overgangsstønad å alt som hører med der, og Emilie går i barnehagen. Så jeg har hver dag hele tiden på å studere da. Men hadde jeg greid det "alene"? Går det greit for dere?

Å har jeg krav på utdanningsstønad fra NAV når jeg tar nettstudie? Eller har jeg krav på noe annet?

Kan dere ikke fortelle litt hvordan dere føler dette er? Hva som er bra og dårlig med det? Trenger litt innputt for å se om dette kunne vært noe for meg med tanke på det økonomiske også.

Om man tar hele studiet, generell studiekompetanse vil det koste 37 000.. Om man tar det på avbetalting betaler man 2000 første mnd, å 1000 restne.. Betaler man da til alt er ferdig? eller hvordan funker det?

Takk!

Har dagene ledig, men trenger en dytt i rompa for å disiplinere meg masse! ikke slenge seg ned i sofaen å se på tv istede for å lese..

Skal få noen til å lese på sidene for meg, kanskje jeg har misforstått ting. Er redd for å gjøre noe overilt, plutselig betale mye mye mer enn det jeg har trodde osv[8D]

Men noen andre med erfaringer?[:)]

voksenopplæring har som regel undervisning på dagtid..
venninna mi tar påbygning nå - på dagtid mens guttungen er i barnehagen [:)]

Back
Topp