Angående nattasang....

nutta06

Glad i forumet
Kom på noe som Frida mi bruk å sei når vi ska søng natta sang... hehe... Vi bruk å søng "Kjære gud jeg har det godt... " Men når vi er kommet litt uti sangen kommer hun på at " mamma, vi må KNÆKK hendern!!!" [:D]hahaha... første gangen ho sa det holdt jeg på å flir meg ihjæl.... Men så vil eg jo ikke at hun skal føle seg "dum" heller da så.... Men jeg klarer ikke å la være å le litt når jeg tenker på det...

Hun blir jo 4 år i oktober... men har prøvd å sagt at det heter å "kneppe" henderne... men nei... hihi...

Nei, ikke så morsomt tydeligvis.... såg d var 14 stk som hadd sett dette... men ikke ett svar en gang!!! Guuud eg har dååårli humor!!!

[:D][:D] så søtt[:D][:D] når i oktober hadde ho bursdag igjen??? ikke så langt unna frøkna mi sin tror jeg[:)] 

jeg tør ikke synge jeg...[8D] redd for å gi ungene her mareritt[8D]

ORIGINAL: craazymama22

[:D][:D] så søtt[:D][:D] når i oktober hadde ho bursdag igjen??? ikke så langt unna frøkna mi sin tror jeg[:)] 

Hahaha, hun har 5 oktober.... Men du... man skal synge med dn stemmen man har vettu..... [;)]

ORIGINAL: nutta06

ORIGINAL: craazymama22

Hahaha, hun har 5 oktober.... Men du... man skal synge med dn stemmen man har vettu..... [;)]
lar sambo ta seg av det jeg[8D] frøkna mi blir jo illsinna når oldemora hennes synger for ho[8D] også pleier frøkna å synge for jon halvor da[:D] den: so ro lillevenn,nå er dagen over[:D][:D] he he... kjempesøtt å høre på[:)]

hahaha, knekke hendene! *fniiiiis* [:D][:D]

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: papayamammaen

hahaha, knekke hendene! *fniiiiis* [:D][:D]

[:D][:D]

Haha søta da [:D]
5 oktober er jo den fineste datoen da [;)]

[:D][:D][:D] Hihihi så morsomt!
Har du ordnet deg gullkorn bok??? Man glemmer jo så fort! Jeg har skrevet ned mange av gullkornene til Tobias, og ler meg skakk hver gang jeg leser dem!

f.eks i dag hadde han plukket roser sammen med farmora si, og stakk seg på en pigg. Tobias kom hjem med plaster på fingeren og sa: "Mamma e stakk me på pikken!!!!!!" *fniiiiiiiiiiiiiiis*

ORIGINAL: *MammaMø*

Har du ordnet deg gullkorn bok??? Man glemmer jo så fort! Jeg har skrevet ned mange av gullkornene til Tobias, og ler meg skakk hver gang jeg leser dem!

f.eks i dag hadde han plukket roser sammen med farmora si, og stakk seg på en pigg. Tobias kom hjem med plaster på fingeren og sa: "Mamma e stakk me på pikken!!!!!!" *fniiiiiiiiiiiiiiis*

hahhahhahhaha!!! går d muli???

ORIGINAL: *MammaMø*

*fniiiiiiiis*
Hva sa du da da, mamma? hihihi [:D]

Back
Topp