Angående lite liv her..

icaa

Flørter med forumet
Eg begynte på skulen att i august og er akkurat nå i praksis, og det er fryktlig travelt, så eg har lita tid til å vere på bv. Men synes det har vore veldig alreit og kosleg her inne, med mange gode råd og følelsen av å vere i same "båt", spesielt når det var på det mest hektiske med babyane våre, og også veldig bra når eg var gravid. Høyre korleis det var for den enkelte og om plager som ein kanskje hadde til felles, så blei det litt trøst:)

Koselig å høre at du har hatt en koselig og nyttig tid sammen med de andre her på babyverden :). 

Jeg startet studier i august, kjenner det tidvis er hard. Særlig i perioder hvor snuppa nekter å sove eller er syk. Men ellers er alt supert med oss ;)

Har nettopp begynt å jobbe igjen, så er mer travel på dagtid nå, men synes det har vært lite liv hele det siste året... Er innom tidvis, men er sjelden det er nye tråder..

Ellers går det bra med oss. Jenta vår er snart 1 år, og vi lurer litt på hvor tiden har blitt av:)

Jeg starta på studier i august, er jo alenemor , og har omsorgen helt alene.. Kjenner det er VELDIG tøft til tider. Jeg jobbet ved siden av, men var nødt til å si opp.. Med ei tuppe som har søvnproblemer, skole og jobb ble det rett og slett for mye. Så jeg satser på skolen, og får heller leve litt trangere et par år til.

Back
Topp