angående kåringer

valentinesbaby

Gift med forumet
hadde jeg lest det som sto i teksten at det var en kåring hadde jeg aldri lagt Aurora (eller bikkjen) ut i den linken....

er gjerne bare meg meg syntes slike kåringer er ganske usmakelige. greit nok å kåre ukens bilde... da er det på et tema grunnlag... men BV jente og BV gutt?  på hvilket grunnlag...peneste ungen? nei, jeg syntes ikke noe om det...

uff, nei det tenkte eg ikkje på. no fekk eg dårlig samvittighet for lille knøttet mitt[:(]

Jeg ser ikke sånn på det jeg[8|] Ser på det som en kåring ja.., men ikke om hvem som er penest[8|] Egentlig bare for moro. Det er vel det beste bildet som vinner. Jeg ser sånn på det hvertfall, kanskje jeg har misforstått[:)]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Jeg ser ikke sånn på det jeg[8|] Ser på det som en kåring ja.., men ikke om hvem som er penest[8|] Egentlig bare for moro. Det er vel det beste bildet som vinner. Jeg ser sånn på det hvertfall, kanskje jeg har misforstått[:)]

det gjør jeg å[;)]
det betyr jo ikke at den som vinner er noe penere enn resten av ungene for de er jo like pene og skjønne allesammen[:)]

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: knerthen

ORIGINAL: Sebastians`mamma

det gjør jeg å[;)]
det betyr jo ikke at den som vinner er noe penere enn resten av ungene for de er jo like pene og skjønne allesammen[:)]

signerer disse to

signerer!!!

Enig i at dette ikke r en kåring for denn peneste babyen,for de er jo skjønne og hærlige alle sammen..
Men kan vi ikke f.eks ha et tema.
F.eks ukens syvsover,eller ukens smil...

Back
Topp