Angående juletreGLITTER

Grete71

Forumet er livet
Siden det er så mange som har lagt ut nydelige bilder av treet deres. Det gjennomgående er jo at glitteret henger NEDOVER, men noen har det også "rundt" juletreet. Hvorfor? [8D][;)]

Satt og tenkte på det da jeg kikket på mitt eget tre i går. Hvorfor henger vi glitteret nedover? Det MÅ jo være fordi de egentlig forestiller strålene fra stjerna i toppen, eller? Men hva da hvis man har SPYD? [8D]

jajaja kjeder meg litt på jobb... Tenk å være på jobb julaften.... [&:]

sambo og jentungen pyntet treet i mens jeg kjørte rundt med pakkene i går kveld.. da jeg kom hjem hang glitteret nedover [:-] trodde jeg skulle bli gal [;)]
jeg kunne tydeligvis ikke ha det sånn (visste ikke det var såååå viktig for meg) [&:][:-]

heldigvis var det mannen som hadde hengt de på for da kunne jeg forandre de [;)][:D]
jeg begrunnet det med at glitteret er jo "snøen" som ligger på kvistene, og da kan de ikke henge nedover..så da er det det jeg tenker at glitteret er [;)]

Vi har det surret rundt treet. Syns det er finest. [:)]

vi har glitteret rundt, liggende inpå greinene,  syns det er MYE finere enn glitter som henger nedover[8|]
Jeg ser også på glitteret som snø på treet, og da blir det jo helt feil at det henger nedover[8|]

Vi har ikke glitter. Jeg liker det ikke... Det blir for glorete for meg.[:D]
Så rar er jeg...

Brukar ikkje glitter....

Ser ut som om de aller fleste ser på glitteret som SNØ - bare JEG som tror at det forestiller strålene fra stjerna??? [8D][:)][8D]

Vi har det hengende nedover, syns det er finest [:)]

Back
Topp