Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sist gang jeg var gravid fortatlt jeg det når jeg var 8 uker på vei pga at jeg kastet opp og var dårlig.. blei sjukemeldt i en mnd etter det også. jobber i en liten barnehage så var uansett vanskelig å skjule det siden jeg var dårlig
Har egentlig veldig lyst til å si det nå. Jobber som lærer og har ønsket meg til 1.trinn. Vet at de helst ikke vil at noen som er gravide har de, er viktig at det er stabilitet første året de kommer på skolen. Så tror nok jeg kommer til å snakket med rektor og si at dersom han har mulighet til å sette noen andre inn der så er det greit for meg.
jeg har akkuratt fått vite det selv men kommer til å fotelle det en av de neste dagene.. Jeg kommer nå til å bli sykemeldt i minimum 3 mnd pga to SA som mest sansylig skyldes jobben..
Så nå krysser jeg fingrene for at det skal gå bra...skal i vertfall ta det heeeelt med ro
Sist fortalte jeg det i uke 8, da jeg blei sykemeldt. Venter til jeg evnt blir sykemeldt denne gangen også (krysser fingrene for at jeg ikke blir det), men kommer vel til å si det om en måneds tid om formen holder seg bra.
Jeg har planlagt å si det når jeg er 13 uker på vei. Jobber på skole så venter til etter høstferien. Har litt syk plan. Skal prøve å få tidlig ul. Gratis eller ei, og få ulbildet på en t-skjorte der det står noe sånt som: "Her ligger en liten skatt som ventes ca 20. april". Må jo gjøre det litt gøy!!
Har litt lyst til å si det nå også. Bare til sjefen. For tidligere har jeg blitt ganske kvalm og sliten og vi er allerede underbemannet på jobb. Hvis jeg må sykemelde meg litt er det kanskje greit om han er litt forberedt, men jeg venter nok og ser hvordan det går.