angående jern

Lava86

Forelsket i forumet
Jeg gir min jern siden hav var prematur. Men det er jo jern i mme så blir det ikke litt mye hvis jeg gir han ekstra?

Hmm, hvor mye prematur var han da??

Sander er også det, men vi gir ikke noe jern.. Ville kanskje hørt med HS jeg..

født i uke 35+2 så ikke så mye prematur, men han hadde lav fødselsvekt, bare 1900 gram. Ja da skal jeg ringe dem imorgen. hehe de må jo bi lei av at jeg ringer, ringer jo hele tiden dit[;)]

ORIGINAL: Lava86

født i uke 35+2 så ikke så mye prematur, men han hadde lav fødselsvekt, bare 1900 gram. Ja da skal jeg ringe dem imorgen. hehe de må jo bi lei av at jeg ringer, ringer jo hele tiden dit[;)]

aha, nesten likt som Sander bare at han veide mer..

Hehe neiiiida, heller ringe for ofte enn for lite[;)]

Er barn under 2500 gr som må ha jerntilskudd ja [:)] jeg ville hørt med HS jeg... men regner med han skal ha det han får...

samme har jeg gått og lurt på, men de står på lappen vi fikk at dem skal ha det til 1 år, så har slått meg til ro med at da skal ho ha det til ho er 1 år... me ho er ekstrem prematur, og dem vi var på sykehiuset med som er prematur, var det ikke alle som gidde jern eller vitaminer, så litt greit og høre med sykehuset eller hs...

ORIGINAL: teza

samme har jeg gått og lurt på, men de står på lappen vi fikk at dem skal ha det til 1 år, så har slått meg til ro med at da skal ho ha det til ho er 1 år... me ho er ekstrem prematur, og dem vi var på sykehiuset med som er prematur, var det ikke alle som gidde jern eller vitaminer, så litt greit og høre med sykehuset eller hs...

Fikk også en lapp med fra sykehuset der det sto at han skulle ha jern intil han var 1 år og multivitaminer eller tran. Jeg gir multivitaminer. Da er det vell rett da selv om han får mme som er nokk jern i.

Back
Topp