Angående hosten min

twinanne

Forumet er livet
Var hos legen min idag for å få gjort noe med det, har hostet fra 1. januar og det gir seg ikke ...nå har det blitt ekstremt, det er tørrhoste som det er snakk om her.

Fikk morfin hostesaft for hosten, og så ble det tatt endel blodprøver i henhold til kikhoste[8|], og masse rart, så ble det tatt et ark til med ting for allergi....for å se om det er noe slikt.......

Da for tiden vise om de finner noe eller om det blir videre oppsjekking eller hva det blir.
Ellers endelig er alt i gjenge etter fødselen, blodprosenten er OK, ble 87 i % husket ikke det andre tallet  var 12 ett eller annet. så det er greit da, men lavere enn det som er normalt for meg- pleier å ha på omtrent 100%eller 110 her, sånn rundt 15.

Nå kan jeg like gjeren holde munn, er heis som ei kråke til lille gutts store fryd, det var så morsomt når mor sang godnatta sang og vi hadde disco med sang istad[8D][&:]han lo gett...syns ikke det var like moro jeg [;)]

Hørtes ikke noe bra ut med hosten, men den dico nattasangen skulle jeg gjerne fått med meg [:D]
Du må ha god bedring Twianne.

ORIGINAL: jullè

Hørtes ikke noe bra ut med hosten, men den dico nattasangen skulle jeg gjerne fått med meg [:D]
Du må ha god bedring Twinanne.

He he..da hadde du nok fortrukket hørselværn[8D]

Takk skal du ha, heldigvis slipper jeg å hoste så mye med morphine hostesaften, så da er det greit å være i konfirmasjon til søndagen. Men å holde tale tror jeg at jeg dropper for nevøen min[8D]
har ikke meldt meg som taler heldigvis, så da tar jeg ikke noe på sparket der[;)]

ORIGINAL: jullè

Du må ha god bedring Twianne.

Sign[8D][:)][;)]

Back
Topp