Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Emmeline
Når har de lønningsdag da, og fikk han lønn i november? Jeg får lønn den 25. og får derfor halv skatt på novemberlønnen.
ORIGINAL: EricaJenta
Når har de lønningsdag da, og fikk han lønn i november? Jeg får lønn den 25. og får derfor halv skatt på novemberlønnen.
Han har to lønningsdager. Rundt den 10 og den 23/24 hver måned. Han fikk ikke halv skatt noen av gangene. Ikke i November heller....
ORIGINAL: smash
Han har to lønningsdager. Rundt den 10 og den 23/24 hver måned. Han fikk ikke halv skatt noen av gangene. Ikke i November heller....
Mannen min har også 14 dagers lønninger, og da har han en skattefri lønning i desember, mens den andre skatter han vanlig på...
ORIGINAL: smash
Mannen min har også 14 dagers lønninger, og da har han en skattefri lønning i desember, mens den andre skatter han vanlig på...
jaja, men det har ikke mannen min fått.. så derfor lurer jeg på om det er fordi han ikke har jobbet der så lenge eller om de har gjort en feil