angående gratlasjon face

bondekone

Forumet er livet
Ei jeg var barnepike til har blitt mamma , har en del kontakt med ho og slikt. Så satt jeg å pratet med moren hennes nå i sta og da hadde de endelig fått barne. Så jeg gratulerte da bestemor og bestefar.
Var så innom å kikket på hennes side og der hadde mange gratulert alerede, men burde en ikke vente til at den som har fått barne til å formidle gleden før en gratulerer på siden? eller er det bare jeg som er rar?

Næ, så lenge man vet fra en sikker kilde syns jeg det er bare å gratulere. 
Da jeg kom hjem fra sykehuset etter å ha fått Sofie var gjesteboka mi på nettby full av gratulasjoner, selv om jeg hadde vært uten nett tilgjengelig siden vi dro til sykehuset. Syns det var kjempekoselig. 

bondekone skrev:
Ei jeg var barnepike til har blitt mamma , har en del kontakt med ho og slikt. Så satt jeg å pratet med moren hennes nå i sta og da hadde de endelig fått barne. Så jeg gratulerte da bestemor og bestefar.
Var så innom å kikket på hennes side og der hadde mange gratulert alerede, men burde en ikke vente til at den som har fått barne til å formidle gleden før en gratulerer på siden? eller er det bare jeg som er rar?

Jeg tenkte sånn jeg også, da min venninne fikk 8. mars. Skrev et hjerte jeg, så skrev hun selv nyheten når hun hadde muligheten.. =)

Pga litt komplikasjoner etter fødselen ble jeg liggenede halve natten på overvåkning og fikk ikke tlf min før kl 10 dagen etter.. Da var veggen min på facebook full av gratulasjoner.. Synes det var sårt! Fikk ikke sendt ut meld til venner og kjente om fødselen før alle viste om det! (Samboeren min sendte selvfølgelig ut meld til familien! :))

Jeg kommer til å sperre veggen min slik at vi får lagt ut nyheten selv. Det er liksom vårt privelegium å få fortelle verden om vårt lille tilskudd.

Jeg hadde blitt lei meg dersom jeg ikke fikk presentere vår lille skatt selv. Sånn som sist, da min mann fikk privelegiet av å sende mms til nærmeste familie og venner, og min mor umiddelbart ringte til hele slekta på min side og fortalte det. Jeg hadde plutselig nesten INGEN å fortelle det til og var egentlig ganske lei meg... 

*Annie86* skrev:
Pga litt komplikasjoner etter fødselen ble jeg liggenede halve natten på overvåkning og fikk ikke tlf min før kl 10 dagen etter.. Da var veggen min på facebook full av gratulasjoner.. Synes det var sårt! Fikk ikke sendt ut meld til venner og kjente om fødselen før alle viste om det! (Samboeren min sendte selvfølgelig ut meld til familien! :))

er litt slik jeg tenker at det må være gøy å kunne komme med det selv før alle kommer å sier gratulerer.

Back
Topp