angående gratis bleiebøtte

tulla29

Forelsket i forumet
Hvordan var det vi fikk ut den igjen, og hvor?
Er det noe lapp som kommer i posten eller har jeg fått på mail? :)

Gå på Barnas Hus, der får du det :-)

husker ikke hvordan man gjorde det desverre

men,jeg bare stakk innom der og hentet en jeg...
faar hentet gratis bleiebotte paa reflex [:)]

Men husk at refillen til denne er sabla dyr sammenlignet med mange andre. så lønner seg ikke i det lange løp har jeg hørt.

Du kan registrere deg på nett.. Barnashus.no eller reflex.no, så får du en mail som du kan skrive ut og levere på en av butikkene[:)] Man kan også stikke innom en av butikkene og registrere seg der. Det er noe med at du må være over så og så mange uker.. Men vi har vel alle på august forumet kommet oss over den grensa snart[;)]

Jeg vil absolutt anbefale denne bleiebøtta (Angelcare). Har prøvd flere forskjellige, og denne lukter absolutt minst syns jeg. Du går inn på http://www.reflex.no/angelcare/ og registrerer e-mail, navn, termin etc, og så mottar du en bekreftelse på mail som du printer og tar med til nærmeste Barnas Hus eller Reflex innen 3 uker. (Refillen skal være blant de mest økonomiske på markedet siden hver rull holder til 180 bleier, selv om den koster 299,-. Når du henter bøtta får du første refill til 199,- i stedet.)

Man går inn på sidene til barnashus eller reflex, så finner du siden for gratis bleiebøtte, skriver inn din personinfo, så mottar du en mail med kvittering, denne skal du skrive under på og ta med til butikken for og få ut bøtta :) tror det er hentefrist på 1 uke eller noe, er ikke helt sikker. Jeg henta min nettopp, hos reflex i stavanger. Du får også kjøpe 3 refill posepakker for 199,- når du får bleiebøtta. Kjøper du ikke da så må du betale full pris når du skal kjøpe posene, tror det er rundt 300 kr eller no... Det følger med en posepakke i bleiebøtten også. Men alt det står på mailen du får fra dem :)

Jeg var å hentet min i går på Reflex[:)] Hvis du kjøper refill samtidig som du henter bøtta får du 3 refill til 199kr. 1 refill er ca 180 bleier, så det holder nok en stund ja[;)]

ORIGINAL: Stinius

Men husk at refillen til denne er sabla dyr sammenlignet med mange andre. så lønner seg ikke i det lange løp har jeg hørt.

om du kjøper 1 3pken me refilen når du henter bøtta så får du hvertfall grei pris på di

Vi brukte bare bleiebøtta oppe... og kun til bæsjebleier.
kasta alle tissebleier i vanlige søpla, bæsjebleier vi skifter/skifta nede putter vi i 1 el 2liters poser, sånne klare man får kjøpt i rull...
knøyt for og kasta i søple bøtta... funka Veldig veldig bra[:D]

Back
Topp