angående gråting...

x1xtonje07

Forumet er livet
hvordan gråter barna deres? hvor mye av gangen?
Filip gråter nesten ingenting han...[8|] om han er misfornøyd, har han et lite skrik, og så er det over... på søndag var det første gang jeg hørte han gråte skikkelig, og ikke klarte å roe han med en gang - men det var fordi han ble vekket av en baby som skrek, og da tror jeg han skvatt litt... begynner å lure litt, for det kommer knapt noe lyd ut av han [8|] men han lager masse godlyder da...

ja det er jo vanlig at babyene hylskriker iblant, men det har aldri filip gjort [8|] 

Her hyles det en del om kveldene når Filip er overtrøtt.
Hender også at han våkner når vi er på trille tur, og siden han ikke tar smokk kan skrikingen vare til jeg kommer til en varm plass for å ta han opp.
Har faktisk hendt at han har skreket i 15 min i strekk, med små stille pauser i mellom. Har nå lært meg å ikke stresse meg selv opp pga skrikingen hans. Av og til er det jo tross alt ikke så forferdelig som det kan høres ut...

Tør ikke tenke på hvordan det hadde vært uten tutten. Hun er litt hissig til tider. Men stort sett fornøyd.

Mia tror jeg får stemmen til pappa'n sin jeg, for frekvensen er så grassal at Sandra holder for ørene når det står på som verst.

Back
Topp