Angående fredagens resultater

mari1976

Elsker forumet
I resultatene på fredag sto det at Ozonia var ute på grunn av manglende oppdaterting. Ninoz og jeg har diskutert dette nå i helgen og kommet frem til at Ozonia ikke gjorde noe galt i forhold til reglementet, da jeg ikke hadde skrevet noe om når laglederne skulle sende resultatene videre. Det sto kun at alle må sende resultatet til lagleder innen kl 19 på fredagene. Jeg beklager dette så mye.
Jeg har endret reglementet og det står nå at laglederne skal sende inn resultatet til hoveansvarlig innen kl 20 samme dag. Dersom dette blir vanskelig, så er det helt sikkert noen på laget som kan sende inn i stedet eller at alle sender inn til hovedansvarlig også kan heller de regne det ut. Ozonia er derfor ikke ute av slankekrigen likevel. Beklager den forvirringen som har vært i forbindelse med dette.
 
Kjempefint! :) Og bra vi nå har klare regler :)
 
Bra ingen ryker ut pga uklare regler! :)

Jeg hadde fått for meg at alle skulle sende inn til lagleder innen kl 19 så skulle lagleder sende inn kl 19 så jeg hastet hjem fra trening. Skal ikke være lett! :)
 
Jippi!!!

Jeg tar litt selvkritikk og. Burde så absolutt ha gitt beskjed i forveien siden turen tross alt var planlagt!!

 
Jeg kom til å tenke på... er det fortsatt slik at ukens superslanker er immun uka etter? :)
 


mariusmor skrev:
Ja. Det er fortsatt sånn....


Bra :)  Sånn at vi slipper uklarhet i dét også. :P
 
Back
Topp