hissigproppen Forumet er livet 31 Mar 2007 #1 er det noen her som vet sånn ca hvor lang tid det tar før man får igjen penger fra forsikringselskapet etter innbrudd?
er det noen her som vet sånn ca hvor lang tid det tar før man får igjen penger fra forsikringselskapet etter innbrudd?
hissigproppen Forumet er livet 31 Mar 2007 #2 Går nok ikke så fort her siden det er påske... men håper det ikke tar en måned liksom... [&:]
hissigproppen Forumet er livet 31 Mar 2007 #3 Er sparebank1 jeg har på innbo også, så det lover godt!!
hissigproppen Forumet er livet 31 Mar 2007 #4 ORIGINAL: SUNmoonSTARS ORIGINAL: pusita Er sparebank1 jeg har på innbo også, så det lover godt!! 1 uke etter at jeg hadde sendt inn alle papirene da[;)] Ja det var det da [:)] De skulle ringe meg på mandag, så får jeg høre da... Men har nå anmeldt det og har kopi av anmeldelesen også...
ORIGINAL: SUNmoonSTARS ORIGINAL: pusita Er sparebank1 jeg har på innbo også, så det lover godt!! 1 uke etter at jeg hadde sendt inn alle papirene da[;)] Ja det var det da [:)] De skulle ringe meg på mandag, så får jeg høre da... Men har nå anmeldt det og har kopi av anmeldelesen også...