Angående flyreiser...

AlliMac86

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Skal reise til Alanya på lørdag.. Så det jeg lurer på er: får man gratis drikke (vann, mineralvann) på flyet, eller er det lurt å kjøpe med seg fra taxfree'en eller eventuelt kiosk før vi border flyet??

Takk på forhånd for svar!! [:D]

Jeg reiser til Alanya på onsdag [:D][;)] Tror vi må betale for det.. Pleier ihvertfall å være sånn, men kan jo hende jeg er helt på bærtur.. Har opplevd litt forskjellig fra fly til fly faktisk. Fordelen med å kjøpe drikken på flyet er jo at den er kald da:P

Må ha en riktig god tur da.. [:D][:D]

Ja, det er jo godt å få kald drikke!! [:)] Men det går vel kanskje ann å få isbiter, hvis man har egen drikke med seg?? [:)]

Jeg har ikke vært med på at jeg kan ha med egen drikke på flyet... Går jo litt på disse reglene med antall ml flytende væske man kan ha med også... 

Men det er som regel en kiosk eller noe etter sikkerhetskontrollen,så ingen problem da [:)]

Vi fikk mat, men måtte betale for snacks og drikke av all slag....[8D] Så kjekt å kjøpe med seg noe iallefall[;)]

Liten flaske vann på flyet koster kr 25. Vi kjøpte to flasker vann i taxfreen i Tyrkia som vi skulle ha med. Men dem ble tatt i sikkerhetskontrollen. Så da måtte vi bare kjøpe ny på flyet hehe.

Back
Topp