Angående fødeliste

Juli2018

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg forsøkte å lage en fødeliste lik de andre forumene har, som inneholder kun fødsler. Den har nå utviklet seg til å bli en tråd som omhandler den første julibabyen som har blitt født. Gratulerer så mye med den lille!

Vil dere ha en slik fødeliste eller vil dere ha en fødeliste slik den opprinnelig var ment å være?

Jeg forsøkte å lage en fødeliste lik de andre forumene har, som inneholder kun fødsler. Den har nå utviklet seg til å bli en tråd som omhandler den første julibabyen som har blitt født. Gratulerer så mye med den lille!

Vil dere ha en slik fødeliste eller vil dere ha en fødeliste slik den opprinnelig var ment å være?
Er nok best å endre tittel på den andre, og lage en ny fødeliste-tråd og spesifisere at ikke gratulasjoner osv. skal tas i den lista :)

Det var spesifisert.
Lager gjerne ny hvis flertallet vil.
Regna egentlig med at det var det (sjekka ikke), men har tydeligvis gått folk hus forbi. Får håpe folk får det med seg neste gang også kan du rapportere innlegg som ikke er fødeinnlegg. Da blir de fjernet :)

Ja til ny fødeliste! Ser jeg har sneket meg til en gratulasjon i den første, det skal ikke gjenta seg! :angelic:

Oj [emoji85] Jeg gratulerte i den første!!!
Flott at du lagde en ny[emoji1303][emoji1305]

Kan man ikke få slettet det?
Skriv med store fete bokstaver at det ikke skal skrives noe annet i tråden.

Har rapportert innlegget, så forhåpentligvis.

Har endret til fete bokstaver, så håper det hjelper. Trådtittel fikk jeg ikke endret.

Jeg startet vel gratulasjonene i den første fødetråden, sorry [emoji85] syns bare det var så fælt ikke å få gratulert den første julibabyen!

Har rapportert innlegget, så forhåpentligvis.

Har endret til fete bokstaver, så håper det hjelper. Trådtittel fikk jeg ikke endret.

Jeg bruker mobil (iPhone) og endret nettopp en trådtittel. Trykket og holdt inne på feltet med tittel og tekst, kom da opp valg om jeg ville endre tittel eller tekstinnhold.

Back
Topp