Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi satte inn 2 egg, gyng sa at det ene egget var 6 delt og det virket ikke ut på ham at det var så veldig bra. men det andre var 8 delt det var hvis tålig bra. [8|]noen som har greie på dette med delinga?[8|]for det har ikke jeg peiling på[&:]
Hmm, er det ikke sånn et de deler seg gjerne en gang i døgnet?! Altså fra 1 til 2 (1.døgn), 2 til 4 (2.døgn), 4 til 8 (3.døgn), 8 til 16 (4.døgn) osv...
hver gang jeg har satt inn har eggene mine vært 4 delt og god kvalitet, jeg hadde et 3 delt på mitt første forsøk og det var ikke bra. Det kommer vel ann på hvor lang tid det tar før du setter inn igjen. Hos meg satt de inn 2 dager etter uttaket
Vi hadde ferskt forsøk, og da fikk jeg inn ett 4-delt og ett 2-delt egg. Vet ikke hvilket av de som jeg ble gravid med da, men det er vel en regel om at jo flere delinger jo bedre. Nå er de kanskje mere delt med fryseforsøk siden de ofte blir dyrket bittelitt lenger enn de egg som blir tilbakeført, men jeg personlig synes ikke 8-delt og 6-delt er noe dårlig.