Angående barnevogn

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Jeg har 2 vogner å vurdere nå.

Den ene er av polsk merke, men ut i fra det jeg forstod av nettsiden og det hu dama sier er det en veldig god vogn (kanskje simo/brio kvalitet) veier 17kg og baggen er stor. Hun vil ha 600 for den. Skal se på den senere.

Den andre er en emmaljunga vogn, 3år gammel, ingen slitasje/skader. Han ba om 800 for den, fikk melding i går kveld om at han kan gå ned til 500.

Linker lengre ned

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Last edited:
Sånn uten å ha lest om det ukjente merket ville jeg valgt emmaljunga. Mest fordi det vet en er en god og stødig vogn som er kjent for å ha kvalitet;)
Litt skeptisk til vogner jeg ikke har hørt om, men den kan jo være bra for det.

Jeg ville kanskje gått for emmaljunga, det var utrolig billig for en 3 års vogn..
I tillegg gode vogner og enkelt å få tak i deler. Den andre blir jo litt mer diffust hva du får.
Hvilken er finest?

Sånn uten å ha lest om det ukjente merket ville jeg valgt emmaljunga. Mest fordi det vet en er en god og stødig vogn som er kjent for å ha kvalitet;)
Litt skeptisk til vogner jeg ikke har hørt om, men den kan jo være bra for det.
Er litt skeptisk for den polske.. Men den er fin da :P hehe..

Jeg ville kanskje gått for emmaljunga, det var utrolig billig for en 3 års vogn..
I tillegg gode vogner og enkelt å få tak i deler. Den andre blir jo litt mer diffust hva du får.
Hvilken er finest?
Tenker det samme som deg.. Men blir skeptisk på prisen.. er det noe han ikke forteller liksom :P

kan legge inn linkene

Jeg hadde valgt emmaljungaen:) rett og slett fordi jeg kjenner mer til det merket, og stoler på det er skikkelig:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Da blir det nok emmaljungaen

Lurt :) den var fin. Den er sikker rimelig fordi han vil bli kvitt den;)
Venter på svar på når jeg kan komme. Hehe.. Hadde vært praktisk å ha den i hus til jula.. Så slipper vi å ha med Maria sin fra bhg :P

Helt enig:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Skal opp om en time og hente den :P hehe

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Back
Topp