Skal dere ha barnet i barnehage etter ett år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis vi får plass så skal han begynne 2 dager i uka i desember. Her i kommunen er det dessverre ikke plass til alle barna som er født etter 1. september, så jeg kjenner jeg er litt spent på det der..Lykkeliky skrev:
Selv tror jeg at vi skal vente til høsten han fyller to. Jeg jobber mest kveld, og mannen min dag (+kan evt ha hjemmekontor). Vi har også litt muligheter for barnevakt av besteforeldre.Nocturne82 skrev:
Synes det er tidlig å skulle ha han i barnehagen etter et år, samtidig som det selvsagt kunne vært praktisk å kunne fått jobbet mer på dagen. Regner derfor med at det blir redusert jobb på meg og kontantstøtte.
Jeg begynte selv i barnehagen da jeg var tre, og hadde det veldig fint der. Synes det bare er tidlig å sende han fra meg før han kan prate en gang...
maiokt skrev:
Hvis vi får plass så skal han begynne 2 dager i uka i desember. Her i kommunen er det dessverre ikke plass til alle barna som er født etter 1. september, så jeg kjenner jeg er litt spent på det der..Lykkeliky skrev:
Men er ikke du førskolelærer? Går dere ikke som mangelpersonell?