Angående artikkelen i DB om en som hadde tatt bilde av en voldtekt på T-banestasjon *link*

Gollemor

Forumet er livet
VIP
http://www.dagbladet.no/2011/11/01/nyheter/innenriks/voldtekt/overgrep/18840563/

Nå går det rundt bilder på facebook av fyren. Noen har fjernet sladden.
Jeg har ikke lyst å legge det ut her, for aner ikke hva som er lov.

Men det slo meg allerede da artikkelen kom ut, at det kom til å skje. Er det greit? Jeg tenker at han fortjener et helvete. Men samtidig.. han har gjerne en familie han også. Om han blir tatt av politiet og slengt i fengsel er en ting, men at trynet hans blir vist i overalt først, er kanskje litt mye? Eller? Altså for familien hans. Han fortjener som sagt alt mulig jævlig.

Jeg synes ikke noe synd på han i det hele tatt! Kunne godt hengt opp plakater med trynet hans i hele Norge for min del!

EFM skrev:
Jeg synes ikke noe synd på han i det hele tatt! Kunne godt hengt opp plakater med trynet hans i hele Norge for min del!

Ja, det var som sagt ikke han jeg tenkte på. Men mor, far, søster.. kone. Det må være helt jævlig å plutselig se det bildet. Et sjokk om politiet dukker opp også, men på en annen måte. 

Har ikke noe å si. Synd for dem, men da får de snakke til sønnen/mannen sin. 
Best at de får vite det også så de vet hvordan monster de har i familien!

EFM skrev:

Siden gubben kjenner mange innvandrere, har han veldig lyst å se om dette er noen han kjenner til..noen som har link til det usladda bildet?

Jeg tenkte innboksen:)

Har prøvd å google, men bruker tydligvis ikke de rette ordene, for jeg får ikke opp originalartikkelen engang. Og den har jeg lest.

...og jeg må si at jeg synes det er like jævlig det han gjør, som atr INGEN faktisk grep inn. Om man står der og faktisk er flere, så kan man da for pokker overfalle fyren? 

JallowBee skrev:
...og jeg må si at jeg synes det er like jævlig det han gjør, som atr INGEN faktisk grep inn. Om man står der og faktisk er flere, så kan man da for pokker overfalle fyren? 

Helt enig!

Googlet som en gal jeg og her... 
Og i mangel på flere ting å google skrev jeg "her er dritten", men da kom det opp ett bilde av en av de hekla rutene de drev med her inne, fra babyverden faktisk... festlig..

Men nei, jeg fant ikke noe bildet jeg heller.. Ikke det at jeg stoler på slike bilder uansett, man kan gjøre mye med photoshop...

EFM skrev:
Har ikke noe å si. Synd for dem, men da får de snakke til sønnen/mannen sin. 
Best at de får vite det også så de vet hvordan monster de har i familien!

Cutie Funny Bubbles skrev:
Før enn legger ut slike bilder på nettet. om det er her eller på face.

Hvordan kan enn være sikker på at det er gjerningsmannen? Være 100% sikker på det bare ut fra det folk legger ut på facebook.

Jeg kan ta et bilde av en asylsøker her jeg bor. og legge det ut på face og si at denne personen er en overgriper. Og så sprer folk det. Men uten å være 100% sikker på at det er sant.

Du har klikket på linken?
  Bildet viser han sitter og holder rundt ei dame og de har begge blod her og der.... så det er jo en viss sjangs for at det er en som har gjort no galt og ikke en hvilken som helst asylsøker. Men jeg vet ikke helt om jeg syns det er riktig å legge ut usladdet rundt på nettet o.l. allikevel. Jeg tenker mest på jenta/dama på bildet. Hvor moro det er for henne og hennes familie og få dette slengt rundt på Facebook.

Denne var på Facebooksiden min idag... Har sett tre andre bilder også, og på alle bildene "sover" begge to. 

Jeg syns heller politiet burde gått ut med en etterlysning, slik de gjør i noen andre saker.

Det hadde vært riktigere!

Back
Topp