angående ark- sortere ark?

summer82

Forumet er livet
E lure på korleis dere sortere ark enkelt å greit[;)]
E satt skulle prøve sortere arka mine for litt siden men så gikk det helt i stå for me, har mapper til å ha arka i, men så når e hadde delt inn i:
- baby jente
- baby gutt
- bryllup
- rosa ark
- mørke ark

ja da gikk det i stå for man har jo ark som er noe helt anna også...
Så noen som har lure ideer til hvordan man gjør dette for å ha litt bedre system?

-Julemønsterark
-Mønsterark
-Lyse ark
-Mørke ark

Ganske nybegynner, har ikke så mye ark enda...

Sorterer mine etter farge, synes det er det greieste for meg...dette gjør jeg med både mønsterark og kartong...
Da finner jeg bare den fargen jeg vil ha for så å bla gjennom den, uansett hvilken kategori prosjektet mitt er i...[:D]
Har arkene i en sånn mappe (en mappe til mønsterark og en til kartong) med mange rom i, slik at hver farge har sitt rom...

Bazillen har jeg sortert etter farger.. mønsterarkene ligger hulter til bulter.. bør vel sortere de også

Jeg har bazzill sortert etter farge, det har jeg også med mønster ark, så har jeg en egen for juleark.

Har begynt og sortere arkene mine etter

Blomster ark (har en del av de)
Barne ark
Jule ark
Sommer ark
og diverse ark
har kjøpt meg ei sånn søøt mappe for og ha scrappe ark i,
som er nok stor liksom, kjempe smart ! [:D]

Ei sorterte før etter mønster, blomstrer osv. No sist prøvde ei å sortere etter produsent, men ser det ikke er no vits i å prøve seg i det hele tatt, for ei roter så fælt i dom lell at de blir til slutt liggende hulter til bulter![:o][8D][:D]

tusen takk for råd jenter[:)] greit ha litt ideer[;)]

Jeg har kun mulighet til å sortere i 4 deler..
Fargerike, vintage, lyse ark og blanding...

ORIGINAL: _mari_

Jeg har bazzill sortert etter farge, det har jeg også med mønster ark, så har jeg en egen for juleark.

samme her[:)]

Høst
Vår
Sommer/Lyse
Jul/Vinter
Baby/barn
Bryllup
Spesielle Mønstre

Sorterer ikke etter produsenter, men etter type ark og farger.
Har veske fra panduro med plass til ca 150 ark.

Tidligere sorterte jeg de på farger, for øyeblikket er ingenting sortert og alt kaos, men skal gi meg i kast med sorteringen igjen snart, og da kommer jeg til å sortere etter produsent

Sortere? Hæ? Hva er det?[&:][8D][X(]
Hadde de etter farger, men nå ligger alle i ei kasse. Blanda.... Og sammen med restepapir....[:o]
Men så setter jeg lokket på kassa, og det blir så ryddig og fint atte[:D]

ORIGINAL: rilo

Hadde de etter farger, men nå ligger alle i ei kasse. Blanda.... Og sammen med restepapir....[:o]

Hahaha [:D] Søta!
Kjenner meg litt igjen, jah [8D]

Nå har jeg kjøpt sånne arkivmapper til arkene på Staples, en til bazill og en til mønsterark. Har fått sortert etter farger.

Resteark og restebazill har jeg i noen gjennomsiktige mapper fra Bikuben.

ORIGINAL: Escuro

ORIGINAL: rilo

Hahaha [:D] Søta!
Kjenner meg litt igjen, jah [8D]

Et system som fungerer ypperlig for meg

Gleder meg til jeg får penger for da skal jeg kjøpe noe jeg kan sortere arkene i...Forløpig ligger mønster arkene i en hel haug...Null over sikt...[&o] Lettere med bazzil...[:-]

Denne må jeg følge mer på...[8D]

ORIGINAL: [Mon|]

Nå har jeg kjøpt sånne arkivmapper til arkene på Staples, en til bazill og en til mønsterark. Har fått sortert etter farger.

Resteark og restebazill har jeg i noen gjennomsiktige mapper fra Bikuben.

probleme mitt e jo at e he over 600 ark å bare 45 av dei e bazzill hehe...[8D] e hadde synet at e likte best mønsterark helt til e oppfatta at bazzill var jo grunnleggende[8D] så e må hamstre mer bazzill[;)]

Bazzil sorterer jeg etter farge, pluss rester og spesielle.

Mønster sorterer jeg i
juleark
spesielle
rester
striper
blomster
ark med bokstaver på
prikker/stjerner/firkanter/hjerter, eller bare diverse former
barneark
ark jeg forbinder med ungdom, litt hipt, kult
ensidige ark som er ensfarget
andre