Emz mamma
Elsker forumet
Jeg som mange andre er opptatt av "å få ut mest mulig" egg under uttak. Men da jeg satte inn siste fryseegget nå så begynte jeg jo å spørre angående nytt uttak. Og da sa han at han trodde ikke det var meg og livmoren min det var noe problem med,men kvaliteten på eggene. Så ble jeg litt satt ut, men så sa han at siden jeg fikk ut 18 egg så var kvaliteten på dem mindre fordi det "ble for mange" så han skrev i papirene at medisin mengden måtte senkes til neste uttak for det optimale (for meg ihvertfall) var 10 egg ca.
Så skulle jeg få begynne å sette inn 2 og 2,men ikke under det første "ferske" egget, da fikk jeg "bare" ett .. så det bir spennende å se hvordan det går!
Håper vi lykkes! Han mente at neste uttak ble i mai ca. så det blir på samme tid som ifjor, for da tok jeg vel ut 8 mai tror jeg og ble da gravid med termin i februar, så HÅPER det skjer i år da!!!!! [:)]
Laaaaaangt innlegg [:D]
Så skulle jeg få begynne å sette inn 2 og 2,men ikke under det første "ferske" egget, da fikk jeg "bare" ett .. så det bir spennende å se hvordan det går!
Håper vi lykkes! Han mente at neste uttak ble i mai ca. så det blir på samme tid som ifjor, for da tok jeg vel ut 8 mai tror jeg og ble da gravid med termin i februar, så HÅPER det skjer i år da!!!!! [:)]
Laaaaaangt innlegg [:D]