Angående amming...

Hormonella

Betatt av forumet
Hei! Lille gutten min er bare 4 dager gammel...
Men jeg har måtte ta et kjedelig valg,og ikke lett...men det er det beste for oss begge.
Jeg hadde en noe  komplisert fødsel,med mye blødninger og fikk vanskligheter med å få melk. Når melken kom,så klarer ikke gutten å suge p.g.a brystvortene er for små. Prøver så masse med ammeskjold...og ender opp med bare masse sår.
Han får heller ikke i seg nok næring,fordi det er vanskligere å få til en effektiv amming med skjold. Da m¨vi også gi han MME i tillegg.
Alt i alt er dette vært mye frustrasjoner rundt,og med litt vondt i hjertet bestemte jeg meg i dag for å gå over til MME for fullt.
Han har hatt en helt annen ro over seg i dag,og det er nok det beste for oss begge.
Er redd for å ringe jordmor o.l fordi de skal KJEFTE for valget jeg har tatt.....

MEN!!!!!! Hva gjør jeg med puppene mine?? De begynner å bli ganske harde... vil ikke pumpe,for da setter jeg jo igang produksjonen ennå mer.... og bare tanken å pumpe med de såre puppene får meg til å gråte...
Vil melken bli borte og produksjonen stoppe av seg selv dersom jeg ikke gjør noe??
Er gaske hard og litt varm på de...men ikke sånn betennelsesvarme tror jeg....
Uff...synes dette er vanskelig jeg....[:(]

hormonella:jeg måtte ta en sånn avgjørelse jeg også....ikke lett men,men ble det beste for oss alle......jeg har fått tabeletter av legen for å stoppe melkeproduksjonen....hadde sinnsykt spreng de to første dagene men er mye bedre nå...men som turbodamo sier så kan du også håndpumpe deg for å lette på trykket...

uansett masse lykke til[:D][:D][:D]

Back
Topp