Angående å kjenne utenpå

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg føler jeg kjenner sparkene utvendig - men kan vi egentlig si det med tanke på at vi kjenner innvendig samtidig? Lurer nesten på om jeg innbiller meg at det er utvendig enda, for samboer har Prøvd å kjenne litt når jeg kjenner, men han merker ingenting :(

Vanskelig formulert, men håper noen skjønner spm. Hehe.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tja... Her kjenner mannen min at det sparker.
Er det deres første eller har dere vært gjennom det tidligere?
Tror også at man kanskje må vite litt hva man kjenner etter. Men den klare dulting/sparkingen kjenner han nok godt når det blir sterkt nok :-)

Her har mannen kjent det utenpå flere ganger, men jeg vet jeg har kjent det selv også, for hånda hopper når han sparker skikkelig til og jeg kjenner på magen ;) skjønner hva du mener, men vips om noen dager så hopper nok magen så godt at du ikke er i tvil ;)

hehe jeg forstår godt hva du mener ;) jeg har spurt meg det samme lenge, men nå er jeg sikker på at jeg kan kjenne det litt av og til, utenpå :) er nok litt lettere for oss siden vi kjenner det på innsiden også ;)

Min blir ALLTID helt rolig da samboer skal kjenne, han har aldri fått kjent stakkars :p merket stor forskjell på bevegelsene denne uka så er nok ikke lenge før det kjennes godt :)

vet ikke hvordan det er hos dere. her kjenner jeg det hvertfall utenpå, gutten min fikk også kjenne på torsdagsmorgenen :-)
jeg ser det innimellom også :-) det kommer nok tydeligere snart slik at dere begge kjenner det og er sikre :-)

Mannen kjente det utenpå når jeg var i uke 19, det var fryktelig stas :) Her om dagen kjente han mange spark etterhverandre :) Er i uke 21 i morgen :)

Ja hu er kjempeaktiv her og. Kjenner jo liv hver dag, men vet ikke om jeg bare kjenner det utenpå selv fordi jeg kjenner det inni. Hu sparker jo når han har hånden på magen, men han sier han ikke kjenner det. Begynner å bli utålmodig her. Hehe

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

han har ikke kjent noe utenpå ennå, men jeg stresser ikke så mye med det! Det kommer etterhvert :) Jeg har jo morkaken foran, så jeg selv kjenner det bare nederst og på sidene.

Kjenner du de når du har hånden på magen, så innbiller du deg det nok ikke :) Jeg syns det er artig å se på magen jeg da, når den buler ut både her og der :p Vi har begge kjent på utisden, og det gjør vi så og si hver dag. Jeg ialelfall, mannen min litt sjeldnere :p ikke så rart, siden magen sitter på meg ;)

Min mann har også kjent utpå magen, men det er så typisk at hver gang han skal kjenne så blir det heeeeeelt rolig:(

vi har kjent masse utpå vi:)

Jeg setter meg ned hver kveld og studerer magen, fasinerende å se at den beveger seg:) Men mannen min viser liten interesse for å følge med på hva som skjer inne imagen og da orker jeg ikke mase om det..jeg tror rett og slett at han ikke klarer å forholde seg til det før barnet er født, litt rart synes jeg siden han er en veldig engasjert pappa egentlig..

Back
Topp