Angå deling av egg...

Leverihåpet

Gift med forumet
Hvor stor er sjansen når egget deler seg i:
3
4
5
6
7
osv??
for å bli gravide...

Hvem har best sjans? Noen som har blitt gravide med 3 delt egg??

ok for de satte inn 2 3delte egg på meg, men sjansen var like store å kunne få alt fra 0 til tvillinger.
Så det var bare å smøre seg med tolmodighet...

Er det de du ruger på nå?
De sa til meg de ville dele seg mere når de kom inn i kroppen min så da håper jeg det er gode resultater.
Sist de satte inn var egget delt i 4. Men heller ingen frys da...
ORIGINAL: ElinR

på fersk forsøket mitt satte de inn et 4 delt egg. på begge fryseforsøkene fikk jeg inn 8 delte egg[:)] og d er jo logisk med fryseforsøk da..at de dobler seg når de blir tint opp igjen[;)]

Stemmer det... Det er sååå mange å holde styr på her inne hehe så det går litt u surr.
Ser jo det på signatus bilde at du fikk en for snart ett år siden...:)

ORIGINAL: IVFProver84

Er det de du ruger på nå?
De sa til meg de ville dele seg mere når de kom inn i kroppen min så da håper jeg det er gode resultater.
Sist de satte inn var egget delt i 4. Men heller ingen frys da...

på fersk forsøket mitt satte de inn et 4 delt egg. på begge fryseforsøkene fikk jeg inn 8 delte egg[:)] og d er jo logisk med fryseforsøk da..at de dobler seg når de blir tint opp igjen[;)]

er ikke ruger jeg [:)] ikke før evt aug/sept[:)]

ORIGINAL: Serene

jeg fikk satt inn ett tre delt og ett firedelt egg mener jeg [8|] men hvem av de det var som ble til en vakker gutt vet jeg ikke [:D]

Nei det blir litt vanskelig...
Men håper det klaffer for oss denne gangen like vel

ORIGINAL: småsmurf

ORIGINAL: IVFProver84

ok for de satte inn 2 3delte egg på meg, men sjansen var like store å kunne få alt fra 0 til tvillinger.
Så det var bare å smøre seg med tolmodighet...

Ja, sjansene er der jo alltid, derfor vi gjør detta[:D]
Har satt inn to hver gang, tror det har vært ett 4 delt og ett 2 delt omtrent hver gang, men har ennå til gode å bli gravid[:)]

Ja det er jo det da[:D].
Håper det klaffer for deg neste gang også så du får enda ett engle barn

Back
Topp