anfall:/

Jo too the ssi

Forelsket i forumet
sunniva har nå 2 ganger denne uken hat sånne ekkle rykninger i ansikte og blir et merkelig i ansikte! varer kansje 2-3 sekunder, så blir hu heilt normal i jenn...
aldså dette er di 2 gangene me har lakt merke til det.. for alt me vet så kan hu ha hat de mangen ganger... sunst de e utroli ekkelt:(
de første så slo meg va eplebsi!

ka tenke dåk om dette?

skal til legen på mandag og forhåpentlivis finne di udav de:S

mamma e redde:'(

[hr]

*oppdatering*

va hos legen i dag!
dr sa di at hu va ganske sikker på de va eplebsi... mn skal bli henvist til polioklinken i stavanger til å ta E.E.G... sadse på dette komme te å gå fint å at de isje e någe farli:(

Om det er epeleptisk anfall, så blir de helt lost på sånne små-anfall hvor de bare detter ut litt..
Da får man ikke kontakt akkurat da, hjernen kobler liksom ut i noen sekunder. Og ofte kan de bli veldig slitne etter en rekke med slike type anfall.

Men får håpe det ikke er det da [:)] Greit å få undersøkt hvertfall.

Det finne utrolig mange former for epilepsi, og det finnes dem som går udiagnostisert gjennom store deler av barndommen eller livet pga at de kun detter ut brøkdeler av sekund. Dermed oppfatter de ikke alt som blir sagt, de sliter med å følge med på skolen osv. Disse blir gjerne feildiagnostisert med ADHD eller fagvansker f.eks. Så, om de finner ut av det nå, så er dere "heldige". Da kan medisinering og kartlegging starte på et tidlig tidspunkt. Og det er alltid det beste! Lykke til på EEG!

off ikkje noe kjekt å høyre dette[&o] masse lykke til å håper dei finner ut av det. signere åsso dei kloke ordo til fru riskorn!

ORIGINAL: Fru Riskorn

Det finne utrolig mange former for epilepsi, og det finnes dem som går udiagnostisert gjennom store deler av barndommen eller livet pga at de kun detter ut brøkdeler av sekund. Dermed oppfatter de ikke alt som blir sagt, de sliter med å følge med på skolen osv. Disse blir gjerne feildiagnostisert med ADHD eller fagvansker f.eks. Så, om de finner ut av det nå, så er dere "heldige". Da kan medisinering og kartlegging starte på et tidlig tidspunkt. Og det er alltid det beste! Lykke til på EEG!
[:)]

De som får epilepsi som barn vokser det veldig ofte av seg - så HVIS det er det hun har så betyr det IKKE at hun har det for resten av livet! [:)]
Klem til deg!

ORIGINAL: Skattene mine

De som får epilepsi som barn vokser det veldig ofte av seg - så HVIS det er det hun har så betyr det IKKE at hun har det for resten av livet! [:)]
Klem til deg!

Jeg vokste det av meg[;)] Jeg hadde epilepsi, men med slike anfall som ikke folk kunne se, sånn at jeg bare datt ut et par sekunder eller no[8D]
Dette går nok bra, uansett hva resultatet er[:)] Men skjønner at du er bekymret og redd da... lykke til snuppa![:)]

Det høres ut som partielle epilepsianfall, dvs anfall der personen er bevisst men ikke kontaktbar og utfører gjerne tickslignende ting. Det er bare deler av hjernen som kobles ut noen sekunder. Dette kan lett behandles og barn vokser det gjerne av seg. Jo tidligere det oppdages jo bedre [:)]

Kanskje dere blir henvist til SSE også, hvis dere gjør det og lurer på noe så må du bare ta kontakt. Stooor klem

Back
Topp