Anette`s Dagbok {prøve tiden}

Amika

Andre møte med forumet
Tenkte å skrive en dagbok jeg, om min prøve tid. Jeg har en lang syklus som går over noen mnd. Men har den den siste uken kjent at egg løsning er på vei.

Vi begynte å prøve for 2 dager siden. Og etter noe kompleks sengehygge så var det fram med kanylen uten nål. pga sambo har problemer med å komme inni.

Noen timer senere kjente jeg en behagelig varmende følelse som begynte i korsryggen og spredde seg oppover ryggen. Innbiller meg at det liksom er første tegn, i og med at den følelsen var helt ny for meg i den situasjonen.

Dagen etter hadde jeg noe blodig slim på papiret etter dagens første toalett besøk.
I går følte jeg kraftig stikking i høyre side. 

I dag, 2 dager senere våknet jeg med en svak følelse av kvalme som gikk vekk i det jeg hadde fått i meg ett beger med yougurt som smakte noe anderledes enn vanlig.

De følelsene jeg har hatt av kroppslig karakter kan selvsagt bare være ett resultat av en liten infeksjon, eller noe annet bagatell messig. Men dette er tross alt en dagbok hvor jeg tenker å skrive ned alt jeg finner av relevanse ang. prøving og muligens det å lykkes !

Skrives igjen her plutselig[:D]
 
Gratulere med dagbok[:)]
Og masse lykke til med prøvingen[:D]
 
gratulera med dagbok, blir kjekt å følge med [:D][:D]
 
Og da var 1. pp over. Fikk tante rød på fredag den 12.02.10. Så nå får vi vente til mensen er over, og noen uker, så er det på an igjen [;)]

Takk til dere som har ønsket meg velkommen hit og lykke til [:)]  Settes stor pris på [:D]
Nå skal jeg legge meg, etter en lang dag med mye greier.

Natta
 
Back
Topp