Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Litt morsom greie herfra: de siste dagene har kattene (alle 3) vært veldig på å skulle ligge med meg på sofaen. Dette pleier de vanligvis ikke - aner de at det snart er slutt på husfreden?
Lurte litt på det samme en periode, men nå er hun gått tilbake til å ligge mer for seg selv[emoji28] hun har blitt veldig mjauete da, hver gang hun ser meg kommer det noen strofer! Igår var det ingen av hestene som var interessert i å hilse på meg.. virket skvetne og. Håper de merker noe er på gang [emoji14]
Ja de merker nok noe. Katta til venninna mi kom å la seg oppå magen min når jeg var gravid med mitt første barn. Han er meget sky og går aldri til andre for kos enn eieren
Katten vår har i alle år alltid lagt seg på magen min for å få kos på kvelden,, etter jeg ble gravid sluttet hun med det! De skjønner nok mer enn vi tror [emoji28]
Katten min kom å la seg på fanget mitt så snart jeg satte meg ned. Etter jeg ble gravid sluttet han helt med det. Når det kom babyutstyr i hus begynte han å markere på det. Det ble til slutt så ille at jeg valgte å omplassere han. Nye eieren beskriver han som verdens største kosepus(noe han var før her også) og han har ikke markert på noe hos dem.