Aner ikke hva jeg skal gjøre:-/

mamma til snart 4

Flørter med forumet
Jeg må bare få noen synspungter..
Jeg har 2 barn m samme far, ei på 4, en på 7 måneder... Fått meg ny kjæreste, vi har ikke vært sammen mer enn 3 mnd.. Og jeg er nå gravid med hans barn.. Har egentlig abort time imorgen, men vet ikke om jeg er i stand til å fjerne mitt eget barn! Han vil gjerne beholde barnet, han har ingen fra før, men det har jo jeg.. Og det er så tidlig i forholdet, det er jo ingen garantier for at dette vil holde.. Pluss at familien min vil gå absolutt bananas funker forteller at jeg er gravid og har valgt og beholde barnet. Jeg vet at de ikke vil støtte meg i det. Men er det riktig å frarøve det her barnet livet fordi jeg helst bil unngå konflikter med fam? Fordi jeg er redd forholdet til faren kanskje ikke vil fungere? Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. Og minstemann er jo ganske liten ennå også.. Hva hadde dere gjort? NoeN som har noen meninger/synspungter?

og for di som måtte lure.. Jeg bør gravid med p stav, så ja, jeg har brukt prevensjon..
 
Hvis du ikkje føler deg i stand til å takle følelsen for å fjerne den lille så ville jeg tenkt meg om to ganger. Mange som sliter lenge med anger og skyldsfølelse etter en abort. Husk også at det er ditt barn, ditt liv. Ikkje familiens. OG det e ALDRI noen garanti for at forhold skal vare...

På den annen side så må du jo føle at du kan ta vare på et tredje barn på en god og trygg måte.. Barna e jo de viktigste, tross alt. Føler du at du ikkje kommer til å klare det, så blir jo valget annerledes.

Masse lykke til med valget ditt, forstår at det e vanskelig. Mange etiske dilemmaer og ta hensyn til...
 
Back
Topp