Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: **Snuppesnella**
Hei Wembie! Håper du kommer inn hit, er så rart for jeg ser at du har akkurat samme historie som meg, og på nesten akkurat samme tidspunkt!!!! Tror derfor at du også kommer inn hit nå!:) Krysser ALT!
ORIGINAL: Tigerinne
Oi, så spennende! Håper du kommer inn her til oss [:)]
ORIGINAL: R84
Har du ikke testet selv om IKM er passert?
ORIGINAL: Zid
ORIGINAL: Wembie
Hei Wembie! Håper du kommer inn hit, er så rart for jeg ser at du har akkurat samme historie som meg, og på nesten akkurat samme tidspunkt!!!! Tror derfor at du også kommer inn hit nå!:) Krysser ALT!
Håper vår "felles" historie kan fortsette da...sånn at vi blir mamma i april....og får store flotte mager[:D][:D][:D]
positiv, positiv, positiv, +++)ORIGINAL: Rut1
ORIGINAL: Wembie
Håper vår "felles" historie kan fortsette da...sånn at vi blir mamma i april....og får store flotte mager[:D][:D][:D]
Ja, vi har jo også litt lik historie... så jeg HÅPER du kommer inn hit! Virkelig.
Hvordan går det i dag? Har du testet? (positiv, positiv, positiv, +++)
ORIGINAL: kobberø
JAAAA, kom inn kom inn kom inn[:D][:D][:D][:D]
vil ha deg her inne med oss[:D][:D]