Aner et lite håp...

Wembie

Elsker forumet
.............om å få flytte inn her sammen med dere...har nemlig passert ikm, så jeg venter i spenning på enten positiv test eller tr....håper selvfølgelig på den førstnevnte... Håper virkelig at jeg kan joine dere her inne...Kryss fingrene for meg[:)]

Hei Wembie! Håper du kommer inn hit, er så rart for jeg ser at du har akkurat samme historie som meg, og på nesten akkurat samme tidspunkt!!!! Tror derfor at du også kommer inn hit nå!:) Krysser ALT!

ORIGINAL: **Snuppesnella**

Hei Wembie! Håper du kommer inn hit, er så rart for jeg ser at du har akkurat samme historie som meg, og på nesten akkurat samme tidspunkt!!!! Tror derfor at du også kommer inn hit nå!:) Krysser ALT!

Håper vår "felles" historie kan fortsette da...sånn at vi blir mamma i april....og får store flotte mager[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tigerinne

Oi, så spennende! Håper du kommer inn her til oss [:)]

[;)]

Hadde i utgangspunktet ingen tro på denne pp'n...men ettersom tanta ikke har dukket opp enda...så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro...er jo håp da iallefall[;)] spennende!

ORIGINAL: Zid

ORIGINAL: R84

Har du ikke testet selv om IKM er passert?

Joda jeg har testet, men negativ så langt...ikm trooor jeg var i går...hvis ikke var den i dag...men fortsatt ingen tante her...

Har vært gravid to ganger tidligere...og begge gangene har jeg produsert hcg sent...så jeg har aldri testet positivt før jeg har vært 4+3...altså i verste fall...om 3 dager[:'(] så får vel bare smøre meg med tålmodighet...men dersom ikke tanta dukker opp i morgen er det jo virkelig håp....[:D]vet nemlig når jeg hadde el...så....fortsett å kryss fingrene damer[;)]

krysser fingrene for deg, håper du kommer inn hit om et par dager[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Zid

Masse lykke til!! [:D][:D]

JAAAA, kom inn kom inn kom inn[:D][:D][:D][:D]

vil ha deg her inne med oss[:D][:D]

ORIGINAL: Wembie

Håper vår "felles" historie kan fortsette da...sånn at vi blir mamma i april....og får store flotte mager[:D][:D][:D]

Ja, vi har jo også litt lik historie... så jeg HÅPER du kommer inn hit! Virkelig.

Hvordan går det i dag? Har du testet? (positiv, positiv, positiv, +++)

Masse tvi tvi[:D][:D][:D]
Lykke til, satse på at tanta har tatt seg en lang ferie nå[;)]

ORIGINAL: Rut1

ORIGINAL: Wembie

Ja, vi har jo også litt lik historie... så jeg HÅPER du kommer inn hit! Virkelig.

Hvordan går det i dag? Har du testet? (positiv, positiv, positiv, +++)

[:@][:@][:@] Var "felles" historie gikk i hver sin retning i dag dessverre! Tanta kom på besøk[:'(][:'(][:'(] Jaja....Målet har hele tiden vært mai, så det går bra...skulle gjerne ha joinet dere her inne, men Mai er nok mnd for meg....Nyt de neste 7-8 mnd jenter[:D][:D][:D] Stooooor klem fra meg

ORIGINAL: kobberø

JAAAA, kom inn kom inn kom inn[:D][:D][:D][:D]

vil ha deg her inne med oss[:D][:D]

Jeg skulle så veldig gjerne...hadde vært flott å være i samme termin forum som deg...men jeg kommer "etter"...skal inn i MAI[:D] Kos deg så lenge snuppa...og gi gjerne lyd ifra deg fra tid til annen...det er bare koselig[:)]

sååå kjedelig[:(]

jeg hadde så god tro på at du skulle komme inn her...[&:]

masse lykke til i neste pp, da SKAL dere klare dere[:)][:)][:)]

sendre med masse babystøv[:)]
*

Back
Topp