Android telefoner og apps

Buffeluremamma

Forumet er livet
Ja, hvilke apps bruker dere? Hva burde man ha?
Også.. Hva bruker dere til å spille av musikk?
Gidder ikke oppgradere til spotify premium for å kunne ha den på tlf..

Jeg bruker Ultimate Stopwatch veldig mye. Det er en stoppeklokke. Pluss at jeg spiller mye Bubble Blast [:D]

Bubble blast *notert*
Så det var masse gratis apps osv og det er jo greit[:D]

Til musikk da?

Jeg klarer meg fint med Quran, Hadith-samling, samt Jewels-spillet. Da har jeg dekket inn alt. Til å spille av filer bruker jeg den som medfølger telefonen min, tror jeg. Tror ikke det er en app.

Ja og så Facebook da, til å bruke hjemme.

Advanced Task Killer
3G Watchdog (holder styr på 3G bruken)
doubleTwist (musikkspiller)
Angry Birds (spill)
Air Control Lite (spill)

ORIGINAL: *Meya*

Jeg klarer meg fint med Quran, Hadith-samling, samt Jewels-spillet. Da har jeg dekket inn alt. Til å spille av filer bruker jeg den som medfølger telefonen min, tror jeg. Tror ikke det er en app.

Hva er quaran og hadith?

ORIGINAL: Buffeluremamma

ORIGINAL: *Meya*

Hva er quaran og hadith?
Koranen, og Hadith er fortellinger fra Profetens liv. Bruker dem ikke så mye, men greit å lese litt om alle maskinene hjemme er okupert, fordi jeg kan desverre ikke lese på bussen og sånn. Da bruker jeg lyden i appsene til å lære heller.

Jeg leter vel mest etter en erstatning for spotify?
Menneh, finnes kanskje ikke det?
Hadde vært deilig å slippe å laste ned musikk og overføre. Bruke opp hele minnekortet på det.

Har xperia mini pro... er det radio på den? For overlever lenge med gøtebord bandit[;)]

dytt

Back
Topp