Android og forumet

IT-Sandviks

Glad i forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
VIP
Hei!

Det har vært en del spørsmål om Android og forumet vårt.
Android og hvordan forumet vil virke på denne plattformen har vi ikke testet grundig. Vi er i gang med dette nå.
 Det vi har funnet ut er at dersom en bruker Android 2.2. (f.eks på en HTC telefon eller tilsvarende), med siste oppdaterte programvare-versjon av denne, vil innlogging og posting fungere.
 Det er ikke testet med alternative nettlesere installert på Android enda.

Dytter litt på denne jeg. Jeg har android telefon (HTC), men får ikke til å svare på tråder uansett om jeg bruker den nettleseren som ligger på telefonen fra før, eller om jeg bruker Opera.

Jeg fikk til å svare for inntil 3-4 uker siden, men nå er det helt umulig. Sitter mye på nett med telefonen, dermed blir det så jeg dropper å innom babyverden, siden jeg ikke får til å svare.

Hei.

Det er litt rart. Vi har testet og sjekket dette, og det skal fungere. Vui har helle rikke gort noen endringer nå nylig som skulle ha påvirket måten du svarer på i forumet vårt.
Vet du hvilken versjon av Android du bruker?

Jeg får det heller ikke til. Har android 2.2..Bruker opera da.

I tillegg sliter jeg med at når jeg bruker opera på andrioiden, og trykker på en link(altså et innlegg) så åpner et HELT annet seg :S

Jeg har ingen problemer med å svare på innlegg eller lese.

Har Samsung m/Android.. Usikker på versjon, men tror det er 2.2

Jeg bruker samsung, og får ikke svare på innlegg hverken med telefonens nettleser eller opera. Sliter også med at jeg trykker på linken til et innlegg, men at det er et annet som åpner seg.

Mamman til JK skrev:
Jeg bruker samsung, og får ikke svare på innlegg hverken med telefonens nettleser eller opera. Sliter også med at jeg trykker på linken til et innlegg, men at det er et annet som åpner seg.

Jeg også! Trykker på et innlegg og et helt annet åpner seg. Trykker jeg på samme innlegg igjen kan et nytt innlegg åpnes. Er helt random.. Ikke får jeg svart heller..

Får fortsatt ikke til å svare på tråder gjennom tlf'en.. Flere som fortsatt sliter?

Jeg får heller ikke svart på telefonen.. Synd, for det er som regel den jeg bruker..
Men linkene fungerer som regel nå, hadde veldig problemer med det også ei stund..

Back
Topp