Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 28 Mar 2011 #1 Jeg har så lyst på noen gøyale apps til mobilen...[:)] Angry birds har jeg..[8D] Så,hva vil du anbefale meg..??
Jeg har så lyst på noen gøyale apps til mobilen...[:)] Angry birds har jeg..[8D] Så,hva vil du anbefale meg..??
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 28 Mar 2011 #3 Eller kanskje noen vet om en side der hvor det står forskjellige apps som man kan søke etter..?[:)]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 28 Mar 2011 #5 Joda, men jeg finner ikke noe interessant. bedre å søke opp spesifikke ting og sånn..=)
M3rl0t Elsker forumet 28 Mar 2011 #6 ORIGINAL: Frk.VilliTrusa Joda, men jeg finner ikke noe interessant. bedre å søke opp spesifikke ting og sånn..=) Oki.. Eneste jeg har på tlf er den som jeg nevnte over her + Tunee music.. Hadde maaange fler før, men tlf ble så vanvittig treig av det..
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa Joda, men jeg finner ikke noe interessant. bedre å søke opp spesifikke ting og sånn..=) Oki.. Eneste jeg har på tlf er den som jeg nevnte over her + Tunee music.. Hadde maaange fler før, men tlf ble så vanvittig treig av det..