Andregangs, to tette

Miilli

Betatt av forumet
Mailykke 2018
Hei! Vi har ei datter på ni måneder og nå i pp2 klaffet det og jeg er gravid igjen! Testet positivt i går, 15 dpo. Ammer fortsatt, så jeg var spent på om det ville ta lang tid, men det gjorde det visst ikke gitt! (Forrige gang var jeg bare en "spion" i forumet, men nå skal jeg ikke luske rundt i skyggene. [emoji12]) Flere som får to tette?

Last edited:
Gratulerer[emoji16]

Ikke fullt så tette som dine, men har en gutt på 13 mnd, så blir 21 mnd mellom våre[emoji4]

Fytti katta! Det står det respekt av!! Min er 2,5 år når mini kommer og det synes jeg er tidlig nok [emoji23][emoji23]

Fytti katta! Det står det respekt av!! Min er 2,5 år når mini kommer og det synes jeg er tidlig nok [emoji23][emoji23]

Hehe, ja litt galskap er det jo. [emoji28][emoji23] Men håper og tror at det i hovedsak blir galskap av den gode sorten. [emoji4]

Håper mitt var 2 tette med type 18mnd forskjell men nå blir det 26mnd forskjell [emoji849][emoji854]

Herlig! [emoji1][emoji173]️

Ja, når jeg tenker tilbake så var det en veldig fin periode. Mye glede av hverandre. Så å få to tette var ikke noe skummelt..Mer stress nå som de er skolebarn med alt for mye lekser som må gjøres [emoji23]

Herlig! [emoji1][emoji173]️

Ja, når jeg tenker tilbake så var det en veldig fin periode. Mye glede av hverandre. Så å få to tette var ikke noe skummelt..Mer stress nå som de er skolebarn med alt for mye lekser som må gjøres [emoji23]

Back
Topp