andregangs og så oppblåst?

Ja! Tredje gang her også. Måtte åpne buksa nå (orker ikke hente joggebukse eller pysjbukse, og buksa jeg har på meg HAR stretch og er egentlig behagelig hehe).
 
Samme her, 2. gangs. Er bare 3+5 og er veldig slank, så det ser ut som om at jeg har spist enormt mye mat nå
 
Jah 2. Gangs og er sykt oppblåst! Er vanligvis slank så jeg føler det er så tydelig...
 
Min fjerde, her, og jeg har begynt å bruke mamma bukser allerede pga av opblåsthet... Føles ut som noen har pumpa luft inni meg, buksene mine er for trange og strammer altfor mye.. Er bare 3+5
 
Samme her. Tredje barnet og kan snart ikke skjule det lenger :nailbiting:
 
Jupp, helt krise med jobb-bukser!! Føler meg sååå ille til mote på jobb:wacky:
 
Andre gangs, og ja!:hilarious: jeg har gått med mamma-bukser siden forrige svangerskap, men merker det til og med på de!:facepalm: magen stikker liksom litt ut selvom :shifty:
Er en fordel med barselkropp i ny graviditet, og ingen forventer at jeg skal være gravid igjen nå:hilarious: *Tjukk og lykkelig*:Heartred
 
Har vært på jobb nå og har sååååå vondt i magen etter at jeg har brukt de jobb buksene. Framover må jeg bruke gravidbukser, men da kommer sjefen til å nevne det (gravidbuksene ser ut som vanlige svarte olabukser, mens de vanlige jobb buksene er brede), så da er jeg nødt til å fortelle om graviditeten tidligere enn jeg hadde tenkt. Hadde nok måtte sagt noe snart uansett pga magen syns veldig allerede - jeg er så oppblåst og er ellers veldig tynn.
 
Andregangs og oppblåst her også, men heldigvis kommer det foreløpig mest på kvelden, så jeg kan bo i joggebukser når det er på det verste :D
 
Samme her ! Andre gangs gravid ... er kun 4+4 og olabukser kan jeg bare glemme, og sportsbh er funnet frem til det daglige :hilarious:
 
Back
Topp