Andregangs - når kjente dere bevegelse?

Jeg har kjent det pille i et par uker allerede, men nå er det helt tydelig og umiskjennelig :happy:16+0. I første svangerskap kjente jeg også antydninger veldig tidlig, men var helt sikkert rundt uke 17. Men jeg kjenner det ikke daglig ennå, det er litt mer sånn fra og til. Ofte når jeg legger meg, kanskje fordi da har jeg tid og ro til å kjenne etter. Elsker det <3

Med første kjente jeg ikke noe før uke 19-20.
Er 16+0 i morgen, og har kjent det i halvannen uke (hvor jeg har vært sikker). Kjenner det daglig, men må som regel konsentrere meg og "kjenne etter" ;)

Jeg har kjent antydning en liten stund, men er ganske sikker på at det er bevegelser fra knøtta jeg kjenner nå. Er ikke hver dag og bare ganske svakt. Kjenner de på den siden vi hørte hjertelyd hos jordmor tidligere i uken :happy: Gleder meg til jeg kjenner enda tydeligere spark og spesielt til å kunne kjenne utenpå magen!
Er 15+3.

Venter tredje, men kjente det i uke 14 med nr 2 og nå i uke 15 med nr 3 :)

Uke 23 med nr 2, morkaken foran

Tredje graviditet og fjerde barn her.

Jeg er 17 uker og kjenner ikke noe enda. Kje te i uke 15 ca siste gangene.

Tredje her da. Med andre kjente jeg ikke før i uke 17 eller noe, morkaken forann. Nå kjenner jeg små bobler/sommerfugler som jeg vet ikke er luft men lille. Gjort en ukes tid nå, men ikke daglig. Er 14 uker. Morkaken ligger nå bak.

Jeg kjente allerede i uke 12 eller 13, men tror livmoren var veldig spent på det tidspunktet, for hadde mye smerter. Så kom magen, og livmoren var mindre spent, da kjente jeg ingenting.. Nevnte det for legen, for kjente 16+3 med første, og da var det overraskende sterke spark husker jeg. Ble litt bekymret. Men så kjente jeg heldigvis bevegelser igjen 16+4 nå med denne, og nå har jeg kjent litt hver dag de siste dagene. Men må være i ro for å kjenne de, så er ikke så sterke ennå <3 gleder meg sånn til det blir enda mer fremtredende!

Tredje her, har kjent litt bevegelse siden uke 13 (er 16+1 i dag), men nå har jeg ikke kjent noe på en uke, så er ganske bekymret:( Har morkaken forran, så mulig derfor det er litt av og på?!
Med nr 1 kjente jeg i uke 17, og i uke 12 med nr 2.

Last edited:
Tredje her, har kjent litt bevegelse siden uke 13 (er 16+1 i dag), men nå har jeg ikke kjent noe på en uke, så er ganske bekymret:( Har livmor forran, så mulig derfor det er litt av og på?!
Med nr 1 kjente jeg i uke 17, og i uke 12 med nr 2.
Tror alle har livmor forran? :hilarious: Neida, skjønner at du mener morkaka :p:D

Jeg har kjent det rundt uke 15-16 med mine. Men nå kjenner jeg ingenting er 16+2 i dag.. går bare å venter! Får noe jeg tror er spark innimellom, men for høyt opp! Har også morkaka liggende fremme!

Nr 1 i uke 19. nå med nr 2 begynte jeg å kjenne i uka 15 :) Nå i uke 20+4 så ser jeg bevegelsene på utsiden! Veldig koselig❤️

Back
Topp