Andreas 4 år

~Cissi~

Forumet er livet
[:D]Gratulerer med 4 års dagen go'gutten min!![:D]

*bilder borte*

Så må jeg bare quote det kikki sa i sitt innlegg:

"Og så må jeg bare benytte anledningen til å gratulere alle oktoberbarn som har hatt bursdag. Litt travle dager for tiden, så det er ikke så mye jeg rekker å være her.
Så; Gratulerer med dagen til alle sammen[:)]"

Gratulerer så mye med dagen Andreas!
Håper du har hatt en knakende kjekk dag! [:D][:D]

gratulerer så mye med 4 årsdagen, andreas

Hurra for Andreas! [:D] Og jeg må legge til at han blir mer og mer lik Adrian. [:)]

Tusen takk alle sammen[:)]

ORIGINAL: McBaby

Hurra for Andreas! [:D] Og jeg må legge til at han blir mer og mer lik Adrian. [:)]

Ja, det er jeg helt enig i! Fine guttene dine Cissi, og fine Amina også! [:)] Ser du har lagt ut nye gamle bilder fra Fame på fb Cissi, dere er en herlig gjeng! [:D]

ORIGINAL: Skrållan

Ja, det er jeg helt enig i! Fine guttene dine Cissi, og fine Amina også! [:)] Ser du har lagt ut nye gamle bilder fra Fame på fb Cissi, dere er en herlig gjeng! [:D]
Tusen takk for fine ord Skrållan[:)]
Ja, jeg fjerna alle bildene jeg hadde der en gang men så satt jeg i natt å så på gamle bilder og fant ut at jeg ville ha dem der alikevell...regner med det kommer flere nye etterhvert...[;)][:)]

Ja, Andreas e lik storebroren sin men samtidig syns jeg han har mye fra meg og det har jo ikke Adrian for han e jo snytt ut av nesa på faren...hehe[:D]

Hurra for minstemann som fyller år i dag!!

ORIGINAL: Looney

Hurra for minstemann som fyller år i dag!!
Takk takk, selv om det var igår[;)][:D]

ORIGINAL: ~Cissi~

ORIGINAL: Skrållan

Tusen takk for fine ord Skrållan[:)]
Ja, jeg fjerna alle bildene jeg hadde der en gang men så satt jeg i natt å så på gamle bilder og fant ut at jeg ville ha dem der alikevell...regner med det kommer flere nye etterhvert...[;)][:)]

Ja, Andreas e lik storebroren sin men samtidig syns jeg han har mye fra meg og det har jo ikke Adrian for han e jo snytt ut av nesa på faren...hehe[:D]

Ja, jeg husker du hadde de bildene ute før, og det er veldig fine bilder, så jeg skjønner at du vil ha dem ute! [:)] Gleder meg til det kommer flere bilder! [:)][:)]

Gratulerer så mye med dagen som var!!!!!![:D][:D][:D]

Gratulerer så mye med dag, håper han hadde en fantastisk dag[:)]

Fin gutt han er [:)][:)]

Tusen takk for alle hilsner[:)]

Back
Topp