Andrea STO plutselig i sengen!

mjaubeibi

Forelsket i forumet
Holdt på å få sjokk hehe, skulle inn igjen til henne etter mange ganger inn og ut, - hun slo seg litt vrang i kveld...Og der STÅR hun og holder seg fast i kanten oppe på sprinklene, selv om jeg var irritert da måtte jeg bare le...hehe! [:D]

Hehe, nei så absolutt ikke sånn ut! Hun må ha vært desperat etter å komme seg opp [:D] (!!!)

Ja tiden er vel inne for at de vil opp og fram [:)] !
Hun har aldri reist seg før, men hun øver som bare det på å sette seg opp selv, men har ikke klart det enda.
Men alt blir nok mye enklere i sengen der hun kan dra seg selv opp etter sprinklene [:D]

Så stiligt!  Hadde nok blitt passe overrasket hadde jeg kommet inn og sett det :)

He he. morsomt. Tror jeg hadde blitt litt paff om jeg plutselig hadde sett Mwlinda stå i sengen.

Ja det kan jeg love dere at jeg ble!!! [:D]

Jeg også ble overrasket på samme måte for en ukes tid tilbake. Var liksom ikke forberedt på det akkurat at Mini skulle reise seg, og stå i sengen allerede. Han har ikke vist noen tegn til å dra seg opp før dette. Men gud så stolt han var der han stod. Tipper jenta di også hadde det stolte fliret. Nå er jeg nesten litt bekymret at han skal tippe over kanten jeg, men det skal vel litt til. Eller slå seg når han plutselig mister grepet. Men, kan jo ikke sitte/sove inne hos han for det. Nå er det vel ikke lenge til de står der og roper på oss.. he he. Kos deg med den flinke jenta di!

ORIGINAL: *MiniOgSnupiLure*

Jeg også ble overrasket på samme måte for en ukes tid tilbake. Var liksom ikke forberedt på det akkurat at Mini skulle reise seg, og stå i sengen allerede. Han har ikke vist noen tegn til å dra seg opp før dette. Men gud så stolt han var der han stod. Tipper jenta di også hadde det stolte fliret. Nå er jeg nesten litt bekymret at han skal tippe over kanten jeg, men det skal vel litt til. Eller slå seg når han plutselig mister grepet. Men, kan jo ikke sitte/sove inne hos han for det. Nå er det vel ikke lenge til de står der og roper på oss.. he he. Kos deg med den flinke jenta di!

Ja samme her, hun har dratt seg opp til å sitte i senga selv, men aldri før reist seg!
Hehe, ja hun var kjempe stolt, så bare såå fornøyd ut [:D]
Tenkte det samme, men kanten når opp til skuldrene hennes når hun står, så tror ikke hun klarer å klatre eller tippe over!
- Ja snart hører vi: Maaaammaaaaaa!!!![:D][:D]
Kose dere dere også! [:)][:)][;)]

ORIGINAL: Ariana`s mamma

Åj, så sterk jenta di er [:)]

Hadde nok blitt veldig sjokkert hade jeg funnet Ariana stående i senga nå [;)][:D]

Ja tror hun er en liten pippi langstrømpe [:D] Hehe, bare vent, plutselig en dag får du samme overraskelsen! [;)][:D]

Back
Topp