??? Andre???

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Jeg sover med snuppa mi hver natt er det gæli syns dere? Sover så mye bedre da:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ser ikke noe galt i det så lenge det fungerer for dere ;)

Nei jeg syns ikke det er noe galt å samsove (hvis det er det du mener) :) jeg gjorde det en del med første jenta i begynnelsen.. men har ikke hatt de to neste i sengen min.. eller minsten lånte plassen til pappan én gang :P eneste som kan vare dårlig med det er at dem kan bli vandt med det, og man KAN få problemer med å vende dem til å sove alene ;)

Takk for meningene deres :) da gjør jeg ik noe feil:) vi koser oss veldig.

Takk for meningene deres :) da gjør jeg ik noe feil:) vi koser oss veldig.

Hehe nei, er bare trygt og godt for barnet å sove sammen med mamma :) eneste jeg fikn beskjed om var at man ikke skulle dele dyne, for det kan bli for varmt for den lille ;):)

Lillegutt her sov i sengen med oss den første uken. Etter at vi begynte med smokk så har han godtatt å sove i sin egen seng i babyrede. Han sov helt supert sammen med oss, men det gjorde ikke jeg så jeg foretrekker å ha ham i sin egen seng ;) :P

Lillegutt her sov i sengen med oss den første uken. Etter at vi begynte med smokk så har han godtatt å sove i sin egen seng i babyrede. Han sov helt supert sammen med oss, men det gjorde ikke jeg så jeg foretrekker å ha ham i sin egen seng ;) :P

Samme er det med meg.. jeg ligger ekstra på vakt om jeg hat hatt barn ved siden av meg, og får ikke sovnet ordentlig.. så er glad for at de to minste ikke har hatt behov for å være så nær meg :D

Her samsover vi. Hun er en mnd. Ligger i nest mellom oss. Sover så deilig sammen :)

Jeg sover med snuppa mi hver natt er det gæli syns dere? Sover så mye bedre da:)

Jeg sov med minin hver natt i 5-6 uker, så jeg synes du skal gjøre det om du føler deg vel!:-) det er jo kos. Her får han nå kun komme opp å sove dupp etter morgenpupp, og det er kos. ♡

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Vi samsover også :) Har lillegutt mellom oss i et babynest. Både fordi det er kos å ha han der og praktisk mtp amming :)

Sent from my iPhone using BV Forum

blir mest samsoving her også ofte med 2 barn for øyeblikket hehe folksomt i senga for tida hehe

Jeg tør ikke ha han i mellom, de andre ungene kommer gjerne hoppende i senga vår midt på natta.. han sover heldigvis fantastisk godt i sin egen seng :) men det er jo ikke gale å samsove vel? :) bare kos dersom man sover godt alle mann :)

Samsover hver natt, gjort det siden hun ble født for tre uker siden:)

Veldig forskjellig fra natt til natt.
Men ja. Sover med gutten min når han er urolig. Da roer han seg med en gang :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jepp, vi samsover, hun sover mellom oss med egen dyne. Sliter med tette melkeganger, så må amme, amme, amme. Praktisk å ha henne på en armlengdes avstand!

Legger han i egen seng når vi legger oss (da sover han allerede), men etter første nattmåltid sover han sammen med meg, med egen dyne selvfølgelig. Jeg synes det er veldig koselig og veldig praktisk. Hadde nr 2 sammen med meg sånn til han var 10 mnd ;)

Legger han i egen seng når vi legger oss (da sover han allerede), men etter første nattmåltid sover han sammen med meg, med egen dyne selvfølgelig. Jeg synes det er veldig koselig og veldig praktisk. Hadde nr 2 sammen med meg sånn til han var 10 mnd ;)
Samme her :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Back
Topp