Andre våkne på denne tiden?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Æsj, jeg har sovet såååå godt den fire uka men o natt, nei.... Andre som er våkne?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg er våken og får ikke sove.. :-/

♡Termin 15 juli♡
Kjedelig! Lurer litt om jeg skal opp å ta en matbit, det hjelper ofte;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg er våken nå, men nå sover sikkert dere :P

Våknet kl 3 av noen som gikk forbi og hylte rett utenfor soveromsvinduet.
Har bare ligget og vridd meg siden :(
Kanskje en matbit ikke var så dumt.....

❤Termin med prinsen 10 juli❤

Jeg har enda ikke sovnet. Men har da fått betalt litt regninger og sånn i kveld/natt. Satser på å få sovet litt snart. Sov et par timer på kvelden da. :-P

Våkner tidlig/midt på natten hver dag nå. Selv om det er kjedelig får man bare tenke at det blir lettere å stå opp om natten med den lille, nå som vi er vant til det allerede! ;)

Våkner med en hard, spiss og utstående mage. Og gjerne litt kvalme til. :p
Og nå er den lille våken også; beveger seg godt inni der! :)

Våken her:) men er fordi at jeg er på nattevakt :) å så trøtt som bare det-.-

Jeg er våken nå, men nå sover sikkert dere :P

Våknet kl 3 av noen som gikk forbi og hylte rett utenfor soveromsvinduet.
Har bare ligget og vridd meg siden :(
Kanskje en matbit ikke var så dumt.....

❤Termin med prinsen 10 juli❤
Himmel, hadde klikka jeg! Og jeg som er så lettskremt. Hadde garantert aldri klart å sovne igjen...

Her våknes det midt på natta. I natt var det toalett + halsbrann. Aldri våknet opp pga halsbrann, men en gang må jo være den første (pleier å ha halsbrann på kveldene når jeg har spist noe fy fy, men ikke på natta...)
Klarte å sovne etterpå (slengte en drops i munnen - ikke verdens beste opplevelse når jeg våknet igjen :p ).

Våkna igjen kl 05.25 og da var det gjort. Sendt typen avgårde på jobb. Selv har jeg spist frokost og nå hører jeg på fuglesang og drikker kaffe.

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

våken jeg og, ble vekt av en liten gutt som kom hoppende opp i senga mi :)

Har vært våken så og si i hele natt...! Bare fått duppa litt i ny og ne, hel****s tannverk... :( Har en visdomstann som sakte men sikkert kommer fram...

Back
Topp