Andre utviklingssprang

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Flere med babyer som går gjennom utviklingssprang nummer to om dagen? Blir deres også kokkelimonke gæren siste timen før legging? Kveldsuro er en ting, det er vi jo nå vant med, men dette her er jo helt galskap. Han klikker fullstendig, ordentlig krampegråt, og ingen verdens ting hjelper.. [emoji26]
 
Tror vi er på vei inn i det. I natt var det masse gråt og uro. Og i dag var alt galt, uansett hva jeg gjorde. Men så sovnet han skikkelig og fikk sove i 3 timer, og da var det litt bedre etterpå. Men fortsatt mye uro. Godt å vite at det ikke nødvendigvis er fordi man er en dårlig mamma, og at det går over :)
 
Merker bare at hun er mer våken på dagen. Hun blir skikkelig misfornøyd om hun må ligge, vil helst opp og se seg rundt.
 
Tar laaaang tid å få han til å sove, men det kan også våre pgs klimaendringer (er på ferie)
 
Jaaa.. :( Mye mer urolig på dagtid og på kvelden kan hun hyle så mye at jeg ikke får i henne pupp! Generelt urolig på puppen for tiden også.. Samtidig har hun virkelig fattet interesse for leker og kan ligge i babygymmen leeenge! :D
 
Vi er absolutt på vei inn i det! Idag har det vært litt vanskelig med søvn (men det kan også komme av litt forskyvning av rutiner) og han har definitivt funnet den ene nå hånda si :)
 
Betryggende å lese at det er flere med vanskelige babyer om dagen. Veldig gøy å se hvor våken og interessert han er på dagtid, men et helvete når kvelden kommer og han skal bearbeide alt dette [emoji17] Ligger og hyler så han rister, fullstendig utrøstelig samme hva vi prøver, og de få gangene han godtar amming så bare stressuger han og gråter samtidig før det klikker fullstendig. Heldigvis går det over [emoji6]
 
Vi ble ferdig med første utviklingssprang for ei uke siden så håper det er ei lita stund til neste :p
 
Betryggende å lese at det er flere med vanskelige babyer om dagen. Veldig gøy å se hvor våken og interessert han er på dagtid, men et helvete når kvelden kommer og han skal bearbeide alt dette [emoji17] Ligger og hyler så han rister, fullstendig utrøstelig samme hva vi prøver, og de få gangene han godtar amming så bare stressuger han og gråter samtidig før det klikker fullstendig. Heldigvis går det over [emoji6]
Åh så godt å høre at det er flere som opplever dette! Har vært så frustrert de kveldene han har vært sånn, og spesielt ille når han nesten gråter mer når jeg prøver å gi han puppen
 
Ja, merker at hun gråter mye for tilsynelatende ingenting for tiden.. på kveldene må vi bare legge henne i 19-tiden, ellers blir det baluba[emoji85] ikke langt mellom latter og gråt..
 
Betryggende å lese at det er flere med vanskelige babyer om dagen. Veldig gøy å se hvor våken og interessert han er på dagtid, men et helvete når kvelden kommer og han skal bearbeide alt dette [emoji17] Ligger og hyler så han rister, fullstendig utrøstelig samme hva vi prøver, og de få gangene han godtar amming så bare stressuger han og gråter samtidig før det klikker fullstendig. Heldigvis går det over [emoji6]


Hva gjorde dere for å komme gjennom dette og samtidig bevare roen?
 
Hva gjorde dere for å komme gjennom dette og samtidig bevare roen?

Hadde nesten fortrengt dette [emoji28] Men var vel ikke stort annet vi fikk gjort enn å trøste og bysse så godt vi kunne, og når han roet seg så fikk han forsiktig tilbud om pupp. Hendte jeg måtte amme i tvillingstilling ("ukjent" for han, så han skjønte vel ikke stort før han plutselig fikk melk i munnen og da var det liksom greit). Og plutselig var denne perioden over og det ble bedre [emoji4] Mannen min og jeg passet på å være flinke til å avlaste hverandre. I denne perioden tror jeg faktisk mannen min var flinkest til å roe han. Det ble mange skritt rundt i stua og på soverommet husker jeg [emoji12]
 
Hadde nesten fortrengt dette [emoji28] Men var vel ikke stort annet vi fikk gjort enn å trøste og bysse så godt vi kunne, og når han roet seg så fikk han forsiktig tilbud om pupp. Hendte jeg måtte amme i tvillingstilling ("ukjent" for han, så han skjønte vel ikke stort før han plutselig fikk melk i munnen og da var det liksom greit). Og plutselig var denne perioden over og det ble bedre [emoji4] Mannen min og jeg passet på å være flinke til å avlaste hverandre. I denne perioden tror jeg faktisk mannen min var flinkest til å roe han. Det ble mange skritt rundt i stua og på soverommet husker jeg [emoji12]

Høres veldig kjent ut. Håper dette går fort over.
 
Vi hadde denne perioden midt i flyttekaos og DET er ikke å anbefale[emoji23][emoji23] Men utrolig hva som går og hvor fort man glemmer det etterpå [emoji179]
 
Kokkelimonke faktisk, herlig ord ♥
Men det går over, men når man står midt oppe i det er det ganske tøft, så all min medlidenhet herfra! :)
 
Back
Topp