Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det andre som ikke har symptomer?
Jeg merker ikke noe! Er kun mensenfri og fått større bryster, så her er det bare velstand Er ikke bekymret i det hele tatt! Ser heller på meg som heldig. Og krysser fingrer og tær for at jeg ikke skal få plager i svangerskapet
Føler meg absolutt ikke gravid, men har sykt vondt i korsryggen og det har jeg hatt nå i over en uke! Ikke har noe skjedd på puppefronten heller.
Kan ikke si jeg er bekymret heller, men en SA i sommer ligger friskt i minnet og sier at det ikke er noen garantier.
Men, håper jo så klart at alt skal gå bra
Jeg er også symptomfri. Synes selvsagt det er veldig deilig, men gleder meg til legetime 10+2 og tidlig ul 12+2 for en bekreftelse på at alt ser bra ut Blir også fint når magen kommer.
Satser på et fint svangerskap hvor kan kan jobbe frem til permisjonsstart
Lite symptomer og like små pupper som alltid. Haha. Litt stikkinger om kvelden bare.. Forrige graviditet sa jeg at folk må være idioter som først finner ut av det i 4 måned...... Men hadde jeg ikke testet hadde jeg søren meg ikke mistenkt graviditet.
Jag har också väldigt få symptomer om man jämför med förra gång. Jag har brekt mig några gånger, och kan sova hur mycket som helst, men inga ömma pupper, inte mer kissnödig, ingen extra hunger. Är 5+5 idag, så fortfarande tidigt....