Andre uten plager?:)

*snart mamma*

Flørter med forumet
Dette er min første graviditet og er nå 32+5, og jeg har ingen plager. Jeg kjenner litt kynnere av og til ved at magen blir som en hard ball, men det er vel det :) Er det flere som har få plager, eller er dette ganske "unormalt"? Alt står bra til med babyen, og man hører jo mest om mye plager, så fikk bare lyst til å sjekke her.

Jeg er også frisk som en fisk, dette er min nr 3.. en del kynnere, mn det er det.. aldri hatt bekken problem heller. Vi er heldige;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 40% sykemeldt pga bekken og rygg. MEN etter jeg reduserte arbeidstiden så føler jeg meg egentlig ganske frisk.. Kan ikke klage hvertfall :)

Eg har ikkje hatt plager i dette svangerskapet, er mitt 3 ;)
Er 100% sykemeldt nå pga sterke kynnere (men det er bagateller) og en jobb som ikkje kan tilrettelegges ;)

Her er formen ganske på topp!
Eneste er at jeg føler jeg pisser i buksa av og til, pga noen kraftige kynnere:P...og en del tynn utflod,men det er jo ikke vondt. Bare bruker små søte bind, hoho:D

Vi er heldige ☺ og jeg har sagt (men alikevel med et "bank i bordet") at dersom det kommer plager nå så ska jeg ikke klage ettersom alt har gått helt fint til nå. Eneste var i natt da jeg våknet av stiv nakke, men det har jo ingenting med babyen å gjøre :) :)

Dette er mitt første svangerskap, og jeg føler meg forholdsvis bra! Til tross for lavt blodtrykk, og følgende svimlebyger og oppkast, er jeg stort sett frisk og rask! Er i 100% jobb, og tenker å være det fram til permisjonsstart! Koser meg med baby i magen :)

Dette er min nr 3, har ikke hatt bekkenplager eller noe med noen av dem :) Kvalm har jeg vært da, men nå er jeg i fin form (minus at jeg er ganske trøtt og sliten, men har jo to barn på 3 og 5 hjemme, så tenker nok det forklarer seg selv ;)). Nyt den gode formen, like normalt å ha det bra som å ikke ha det, tror jeg, noen er mer uheldige enn andre bare... Så lenge babyen sparker og vokser har h*n det bra :) Uansett mors form :)

Jeg er så godt som ikke plaget med noe :) Det eneste er det rent fysiske med at magen er i veien og gir dårlig nattesøvn. Jeg er også sliten i korsryggen om jeg styrer mye, men mer kan man ikke regne med :) Hevelsene i beina er nesten borte. Jeg har generelt vært lite plaget, og har jobbet hele veien :)

Back
Topp