Andre twilight fan her?

Emba_Larsen

Forumet er livet
Har bestillt og mottatt den siste boka til Stephenie Meyer - The short second life of Bree Tanner [:D]
Så nå skal jeg slenge meg på sofaen og starte besttelsen en gang til[:D][:D][:D][8D]

For dere som ikke har fått med dere denne boka, så er det om en av vampyrene vi møter i Eclipse[8D][:)]

Ja gjett om [:D] bøkene ble lest i rekordfart. Klarte ikke å legge dem vekk. Nå har jeg nedtelling til premieren på Eclipse. Billetter er kjøpt.
Har ikke kjøpt den nye boken ennå, men blir vel å gjøre det etterhvert. Håper den er bra da [:D]

Hehe, enda godt det ikke er bare meg.[:D][:D]
Leste alle 4 bøkene på engelsk jeg, ble så betatt at det tok meg vel i overkant av en uke å fullføre alle..[:D][:D]
Har selv nedtelling til premieren.

Skal si fra om boka er bra. den er jo så tynn, så er sikkert snart ferdig.[:D]

ikke lest bøkene, men elsker filmene ja.. kunne lett vært en av de fjortisen som stod å gråt om jeg så dem[8D]
hihi, neida, ikke så ille. men ser gjerne filmene opp og opp igjen[:D]

Jeg leste også bøkene på engelsk. Hadde vært rart å skulle lest de på norsk [;)] ja du må si ifra om den er bra. Sånn at jeg vet om jeg skal gå til snarlig innkjøp. Ble så glad da jeg leste at det kommer ny film i november neste år. Spent på når den siste kommer, sikkert ikke så lenge etterpå. 

ORIGINAL: *Emma08*

ikke lest bøkene, men elsker filmene ja.. kunne lett vært en av de fjortisen som stod å gråt om jeg så dem[8D]
hihi, neida, ikke så ille. men ser gjerne filmene opp og opp igjen[:D]

Hahaha.. Samme her:)

Back
Topp