Når starta andre trimester? Står forskjellig på forskjellige plasser.
Eg er 13+0 idag.
Eg er 13+0 idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er litt ulikt fra når andre trimester regnes, men 13+0 er i allefall 2. trimester, så er det vell litt uenighet om man er i 2. trimester fra 12+0 eller etter fullførte 12 uker. Influensavaksine anbefalt etter fullførte 12 uker altså fra 13+0 og utover.Helsestasjonen sa eg burde vente med å ta influensavaksina til eg var i andre trimester.
Det er litt ulikt fra når trimester regnes, men 13+0 er i allefall 2. trimester, så er det vell litt uenighet om man er i 2. trimester fra 12+0 eller etter fullførte 12 uker. Influensavaksine anbefalt etter fullførte 12 uker altså fra 13+0 og utover.
https://www.helsenorge.no/vaksinasjon/influensavaksine/
Ja, det er litt forvirrende, men det har jo forsåvidt ikke så mye å si annet enn for vaksine og der er det jo fastsatt et tidspunktTakk for svar. Var veldig forvirrande ditta her, men då kan eg vertfall ta vaksina
Helsestasjonen her sa eg var i andre trimester no 13+0, veldig rart det blir sagt så mykje forskjellig. Eg fekk vaksina idag vertfall, siden eg var i andre trimester .Jeg spurte legen om influensavaksinen og han sa jeg måtte være i 2trimester og derfor vente til uke 14, da første trimester varer til og med uke 13
Jordmora mi sa jeg kunne ta influensavaksine når som helst, et par uker fra eller til spilte visst ingen rolle
Har du tatt den?
Eg tok den idag 13+0.
Dette stemmer jo ikke overens med informasjon fra helsenorgeJeg spurte legen om influensavaksinen og han sa jeg måtte være i 2trimester og derfor vente til uke 14, da første trimester varer til og med uke 13
Dette stemmer jo ikke overens med informasjon fra helsenorge
Det er slik min lege forklarte detJa men helsestasjonen og babyverden seie 13+0. Men kan jo hende helsenorge tenke at uke 14 er 13+0 eller noke, hakje peiling