Andre tredjegangsfødende her? :-)

*Solstrålene*

Forelsket i forumet
Hvordan har dere det?? :-) Er 5+6 idag, og har det igrunn greitt.. Har ikke de store plagene enda, men føler meg veldig oppblåst i magen til tider. Føler magen av og til er diiiger, men er jo egentlig ikke så svær enda :-P Men får vel gjerne mage litt fortere vi???

Hvis magen kommer fortere enn med andre, så tror jeg det skal bli vanskelig å holde hemmelig til 3 mnd ;) Huff... blir uansett spennende det her! Håper i grunn svangerskapet blir enklere denne gangen! 

Jepp :) Formen min har vært veldig svingende, noen dager er jeg veldig dårlig mens noen dager er det nesten så jeg glemmer at jeg er gravid...Men bekkenløsninga er virkelig ille,så fastlegen ønsker å sykmelde meg ut svangerskapet...er 9+6 :)

Jo nå har jeg hatt en periode hvor jeg har vært kvalm fra jeg har stått opp og til jeg har lagt meg igjen om kvelden, Det har merkelig nok avtatt noe nå i kveld, men så er jeg blitt syk kanskje derfor jeg ikke merker kvalmen :P
Jeg fikk fort mage denne gangen, fikk nesten sjokk jeg! trodde nesten ikke det gikk ann å bli så oppblåst...... :) Og brystene har vokst endel(ikke meg imot )

Ellers kan jeg ikke klage, jo forresten jeg har lagt på meg 4 kg emoticon

hihihihih

Back
Topp