Andre trøtte her?

LilleMy&miniMe

Glad i forumet
Marsboere 2020
Jeg sover hele tiden, er kvalm når jeg ikke sover… kan være våken i 3 timer ish, men sovner da lett på sofa når det går mer timer.
Andre som er trøtte? Er 6+2, når blir det bedre? Tips? :hilarious:

Hei :) Ja, veldig trøtt. Sover en eller to lurer hver dag, og jeg sover vanligvis ikke på dagen. Stort søvnbehov og konstant sliten/trøtt selv om jeg ikke gjør noe fysisk iløpet av dagen, håper det blir bedre snart. Er 8+0 i morgen. :goodnight

Er litt trøtt, men med jobben og vesla så er det ikke noe tid til å slappe av/sove:)

ja er trøtt hele tiden. Ser på smartklokka at jeg nesten ikke har noe dyp søvn lengre fra ca 30-min til maks 1.5timer. Før graviditeten gikk jeg rett ned i dyp søvn og hadde mange timer natta.
Vet ikke om det kan forklare noe :arghh::dead:

Er litt trøtt, men med jobben og vesla så er det ikke noe tid til å slappe av/sove:)
Her klarer jeg å ikke gjøre noe, sovnet på gulvet mens jeg lekte med ungen! :hilarious: Sovner bare jeg setter meg ned, og hvis jeg ikke setter meg så faller jeg nesten for å sove :hilarious:

Her klarer jeg å ikke gjøre noe, sovnet på gulvet mens jeg lekte med ungen! :hilarious: Sovner bare jeg setter meg ned, og hvis jeg ikke setter meg så faller jeg nesten for å sove :hilarious:
Haha:hilarious: Her sørger hun for at jeg ikke sovner under leg :D

Faller lett i søvn her også, og veldig økt søvnbehov om natta så legger meg hvertfall én time tidligere enn normalt. Da kommer jeg meg stort sett gjennom dagen med jobb og veslejenta. Trening hjelper også av erfaring, men dørstokkmila er laaang akkurat nå med trøtthet og kvalme :wacky:

sovner så fort jeg har mulighet, hehe. Håper det blir bedre etterthvert, tungt å være trett og sulten hele tiden :hungry::meh::dead:

Hvor langt på vei var dere når dere begynte å bli så trøtte? Jeg er bare 4+2 og blir veldig trøtt innimellom, men har ikke behov for å sove. Legger meg tidligere på kvelden bare.. Det kommer gjerne etterhvert? Jeg var ikke så trøtt i de to første graviditetene:wacky:

Jeg er 6+4 og ganske trøtt, men har vært overraskende flink (om jeg får lov å skryte litt av meg selv) til å dra på trening. Det har hjulpet! Syns det mest irriterende er at jeg våkner HVER natt nå for å tisse :D

Rundt ikm og en uke etter kjente jeg veldig på trøttheten.. men nå 5+0 er jeg ikke så trøtt lenger. Kommer sikkert tilbake igjen :p

Legger meg samtidig som mini når samboer er på reis, men hun våkner endå på natta så trenger og tar all søvn jeg kan få:rolleyes: når han er hjemme så klarer jeg å holde meg våken til 21:30/22:00 men da er jeg ferdig. Jobber 100% og er somregel hjemme med mini på 2 i ukedagene:dance008

Er konstant trøtt , det føles ut som en evig dagen derpå:confused: sliter med å sovne på kvelden og har utrolig dårlig søvnkvalitet på nettene, våkner mye og våkner tidlig på morgenen uten å klare å sovne igjen . Klarer heller ikke å sove på dagen såehhh:(

Jeg er 6+4 og ganske trøtt, men har vært overraskende flink (om jeg får lov å skryte litt av meg selv) til å dra på trening. Det har hjulpet! Syns det mest irriterende er at jeg våkner HVER natt nå for å tisse :D

Såå enig. 3!!!! ganger var jeg oppe i natt :yuck: ikke rart man blir trøtt på dagtid :hungover:

Back
Topp